"Sehun moram otići natrag u Hrvatsku" pogledala sam ga.
"Znam već sam nam sredio letove" rekao je.
"Nam?" zbunjeno sam upitala.
"Idem s tobom, ako nemaš ništa protiv" rekao je nasmijano i okrenuo je glavu.
"Ne ne sve je u redu" bila sam tako sretna što neću ići sama.
"Kada ćemo krenuti, neznam ni kada počinje sprovod,a nemogu pitata sestriču jer sam razbila mob" primila sam se za glavu.
Sehun mi je dodao mobitel i rekao je da nazovem preko njegovog mobitela.
Obavila sma kratki razgovor s sestričnom.
"I kada je sprovod?" upita me Sehun dignuvši se s poda došavši do mene.
"Za dva dana" odgovorila sam.
Kimnuo je glavom i rekao je da krećemo sutra ujutro i izašao je iz sobe.Izašla sam zajedno s njim u kuhinju nešto pojesti.
"Kako se osjećaš?" upitao me Chen.
"Dobro sam hvala na pitanju."izbila sam mali osmjeh.
U kuhinji je bila totalna tišina niko nije ni pisnuo.
Dok nisam začula zvono na vratim.
Chen se dignu i išao otvoriti vrata. Dotrčao je natrag u kuhinju i rekao da je direktor došo.
" Dečki dođite direktor ima dobre vijesti " rekao je zapuhano Chen.
"Direktor, što on radi u tako kasno doba?" pitao je Suho.
"Idemo!" reakao Chen.Svi su se digli s svog mjesta i išli u dnevnu sobu, Sehun me potegnuo za ruku iako nisam bila raspoložena.
"Direktore dobra večer, koje su to dobre vijesti" upita Suho.
"Dobra večer dečki." podignuo je pogleda prema svima te zastao zbunjujuće gledajući u mene."Tko je ova mlada dama?" upitao je.
"To je Mirela, naša prijateljica." rekao je Chen.
Pogledala sam ga i kimnula glavom uz mali osmjeh, on je isto tako reagirao."Aha........ uglavnom dobre vjesti su to da se Tao vraća u grupu."
"Stvarno!!" svi su glasno i sretno vikali.
U tom trenutku, kroz vrata je ušao Tao moj ultra bias prije nego je otišo iz Exa.Svi su pošli Tau u zagrljaj.
"Ovo moramo proslaviti." rekao je Chanyeol. Svi su se nasmijali.Sjedila sam sama na kauču, dok su se Sehun i ostali zabavljali.
Do mene je sjeo Tao,skamenila sam se, pružio mi je ruku.
"Bok ja sma Tao, a ti si?"
"Ja sam Mirela." rekla sam tužno.
"Zašto si tužna zar sam rekao nešto krivo?" rekao je stavivši ruku na moje rame.
"Ma ne, danas sam imala loš dan 😞."
Rekla sam
"Možeš li me ispričato idem spavat."
"Aha.......... Ok, laku noć."
"Noć." rekla sam dignivši se s kauča. Odšetala sam do sobe.Nisam mogla zaspat, dečki su bili pre glasni.
Dok nisam čula korake i otvaranje vrata u sobi. Legnula sam i pravila sam se da spavam.
Osjetila sma kako me netko pokrio i maknuo mi kosu s lica.
Dobila sam nježni poljubac na obraz.
Kada sam čula da su koraci bili sve tiši. Otvorila sam oči i vidjela Sehuna kako izlazi iz sobe.
Primila sam se za obrazb i nasmijala se.
Zaspala sma, zadnji put kada sam pogledala na sat bilo je oko 01:55 ujutro.
Evo i ovo poglavlje je gotovo.
Komentirajte, lajkajte na tome bi bila jako zahvalna. 😄
Hvala na čitanju 🇰🇷❤️💕
CITEȘTI
ᴇxᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇs ᴍʏ ʟɪғᴇ ~ ᴄʀᴏ
Fanfiction"ᴍɪʀᴇʟᴀ ᴊᴇ ʟɪ ɪsᴛɪɴᴀ...?" "ᴅᴀ" ᴘᴀʟᴀ ᴍɪ ᴊᴇ sᴜᴢᴀ ᴅᴏᴋ sᴀᴍ ɢʟᴇᴅᴀʟᴀ ᴜ ᴘᴏᴅ "ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇ 𝟸𝟸.𝟿.𝟸𝟶𝟷𝟾" ❤️ "sᴛᴀʀᴛᴇᴅ _. 𝟽.𝟸𝟶𝟷𝟽"😂😊 ❤️ \(OᴏO)\ ❤️