•6•

2K 161 30
                                    

Peter halasıyla yeni küçük bir tartışma geçirmişti. Kalbi o kadar kırılmamıştı. Yine de kendini yalnız hissediyordu. Aslında ergenliğe bağlıydı biraz da ama eline telefonunu aldı.

Legocu Asosyal: Canım sıkkın biraz müsaitsen dertleşebilir miyiz?

Natalie: Tabii

Legocu Asosyal: Bana alışmaya mı başlıyorsun?

Natalie: Evet. Yani sanırım. Seninle konuşmak eğlenceli. Sanki seni uzun zamandır tanıyormuşum gibi.

Legocu Asosyal: Dokunabilecek kadar yakınım ama konuşamayacak kadar uzak...

Natalie: Sen böyle romantik olmaya devam mı edeceksin yoksa derdini söylüyor musun?

Legocu Asosyal: Halamla kavga ettim.

Natalie: Neden?

Legocu Asosyal: Ondan bir şey sakladığımı düşünüyor. Bende öyle bir şey olmadığını savunuyorum.

Natalie: Saklıyor musun?

Legocu Asosyal: Evet ama cidden önemli ve kimseye söyleyemem. Zaten konumuz bu değil o sevgilim olduğunu düşünüyor.

Natalie: Sanırım benden hoşlandığını söylemedin.

Legocu Asosyal: Senden hoşlanmıyorum.

Natalie: Ne?

Legocu Asosyal: Senden hoşlanmıyorum çünkü sana aşığım.

Natalie: BU DÜNYANIN EN KLASİK HAREKETİ EW FKDŞCĞŞDCŞŞ.

Legocu Asosyal: Saol.

Natalie: Keşke adını söylesen de biraz öyle dalga geçsem

Legocu Asosyal: Şey bir gün beni bulacağına inanıyorum.

Natalie: Bende hadi bakalım.

Legocu Asosyal: Üzgünüm gitmem gerekiyor. Ve bana moral verdiğin için teşekkür ederim. Seni seviyorum.

Natalie: Önemli değil her zaman :)

ÖRÜMCEK ÇEVRİMİÇİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin