•11•

1.9K 146 37
                                    

Natalie yine dolabından bir şey almak üzere koridorlarda hızla ilerdi. Dolabına ulaştı. Şifresini girdi. Dolabın kapağını itip Tarih Defterini aldı. Kapağı kapadı. Peter bir kızla konuşuyordu. Tamam belki bu normaldi. Kendisi de bir sürü erkekle gün içerisinde diyaloğa giriyordu. Peki kız ona neden şakalar yapıyordu? Neden beraber kıkırdıyorlardı? Hatta kız neden Peter'ın koluna girmişti? Ve asıl soru bu kız neden okulun popüler kızı olan Liz Allen'dı? Natalie kıskanmıştı. Nedeni ise basitti çünkü Peter'ı seviyordu. Kendince Legocu Asosyal le ilgilenerek Peter'ı sevmeyecekti. Aslında Peter'ı sevdiğini kendisi bile bilmiyordu. Kıskançlığı artarken dayanamayıp sınıfa yürüdü. Telefonunu eline aldı. Kulaklığını takıp müzik dinlemeye başladı. Ders başlayınca telefonu sıranın altına koydu ve çaktırmadan bir mesaj attı.

Natalie: Hey

Legocu Asosyal: Hey

Natalie: Nasılsın?

Legocu Asosyal: Konuşacak kadar iyi gülümsemeyecek kadar sıkılmış...

Natalie: Sözümü çalma. Bu arada sana birşey sorabilir miyim?

Legocu Asosyal: Sor

Natalie: Bir kız bir erkeği başka bir kızla konuştu diye kıskanırsa bu ne demek oluyo?

Legocu Asosyal: O kız o erkeğe karşı bir şey hissediyo demek oluyo. Niye sordun

Natalie: Ama kız ondan hoşlanamaz veya aşık olamaz.

Legocu Asosyal: Neden?

Natalie: Çünkü kızı çocuk arkadaş olarak görüyor...

Legocu Asosyal: Nerden biliyorsun? Çocuk kızın yüzüne dedi mi?

Natalie: Ha-yır?

Legocu Asosyal: Ee o zaman nerden bileceksiniz ki çocuğun duygularını.

Natalie: Aslında haklısın

Legocu Asosyal: Şu kızla oğlan kim?

Natalie: O önemli değil. Peter Parker Liz Allen'ı mı seviyor?

Legocu Asosyal: Hayır, nerden çıkardın?

Natalie: Onları kıkırdarken gördüm. Liz, Peter'ın koluna filan girmişti.

Legocu Asosyal: Tamam kabul ediyorum kız popüler ve güzel. Ama sen varken ona kim bakar? Okulun %70'i senden hoşlanıyor.

Natalie: Abartma. Hem şu koşullarda Peter o yüzde yetmişlik kısımda yok gibi görünüyor.

Legocu Asosyal: Peter senin için neden bu kadar önemli?

Natalie: Benim başım ağrıyor ben revire gidicem bb

Legocu Asosyal: Tamam geçmiş olsun. Görüşürüz

ÖRÜMCEK ÇEVRİMİÇİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin