"Veeee bana 'BENİMLE BALOYA GELİR MİSİN?' dedi Peter" dedi Natalie. İki kızda birden sevinç çığlığı atmaya başladı.
"Yaaaa çok şirin bir çift olacaksınız. Umarım bizim gibi ilişkiniz uzun sürer. Bu yıl Bradley'le 3. Yılımız. Natalie, Brad senden sonra gördüğüm en mükemmel insan..." dedi Anna.
"Sen benden de mükemmelsin. "
"Çünkü biz mükemmeliz siz değilsiniz puahaha"
"Anna ya ben ama Peter'ın bana olan duygularından emin değilim. Ya kimse onu kabul etmediği için bana sorduysa. Ya ben onun son çaresiysem..."
"Ahhh Nat. Saçmalama." dedi Anna.
"Ben hâlâ şüpheliyim. Hem bunu değil de ben acayip derecede şu asosyali merak ediyorum. Her ne şekilde bana adını söylemesini istediysemde bi halta yaramadı amk!"
"Takıntılı birisi işte. Şey Natalie yarın boş musun?"
"Yani elbise bakmam gerekiyor ve ayrıca ayakkabı. Ahhh çok sıkılıyorum şu kıyafet seçme işlerinden."
"Bende...istersen beraber gidip seçelim. Hem sana yardımcı olurum."
"Tamam ve Michelle'de geliyor bu arada."
"Sorun yok." dedi Anna ve bardağını kenara koyup televizyon kumandasına uzandı. Film aramaya başladı. Bu sırada Natalie'nin telefonuna mesaj geldi yine...Legocu Asosyal: Harry Potter izleyebilirsiniz mesela
Natalie: dedi beni izleyen çocuk.
Legocu Asosyal: Nee sadece öneride bulunuyorum
Natalie: Cidden yinede izleyebiliriz.
Legocu Asosyal: Ben daha çok SW'ciyim.
Natalie: Tamam biliyorum SW de çok güzel fakat HP'yi hiç bir film geçemez.
Legocu Asosyal: Peter'la baloya gidiyormuşsun
Natalie: Evet
Legocu Asosyal: Mutlu musun?
Natalie: Bunu neden soruyorsun?
Legocu Asosyal: Bana sadece cevabını ver.
Natalie: Beni o kadar önemsemiyorsun ki. Neden soruyorsun?
Legocu Asosyal: Bunu nerden çıkardın?
Natalie: Peter kadar bile cesur olamadın.
Legocu Asosyal: Bu kaçıncı soruşum bilmiyorum ama Peter senin için neden benden daha önemli?
Natalie: Çünkü o cesur ve onunla en azından yüz yüze konuşabiliyorum. Şu an adını bile bilmediğim hatta sesini bile duymadığım kim olduğunu tahmin bile edemediğim bir çocuk beni kıskanıyor bu çok saçma!
Legocu Asosyal: Benim hakkımda böyle düşündüğünü bilmiyordum.
Natalie: Sana her zaman iyi yanaşmaya çalıştım ama artık yeter. Adım atmak istiyorsan adını söyle veya bana kendini tanıt. Çünkü bunca şey sadece tuhaf
Legocu Asosyal: Peki
Natalie: Bunca sözden sonra sadece peki mi?
Legocu Asosyal: Evet ve sonra görüşürüz.
Natalie: Hoşçakal.
Peter derin bir nefes aldı. Bu olay daha fazla yürümüyordu. Karar verdi artık söylemeliydi. Bu olay bitmeliydi. İsterse Peter'dan, Örümcek Adam'dan ve Legocu Asosyal den, Natalie nefret etsin. Kızın gerçeği bilmeye hakkı vardı. Son birkaç haftadır Natalie Peter'a yakın ama Legocu Asosyal e de uzak davranıyordu. Ama gerçekten çok haklıydı. Natalie ise filme bir türlü odaklanamıyordu. Aklında bir sürü soru vardı. Peterı seviyordu bunu kendisi çok iyi biliyordu. Peki Peter onu seviyor muydu? Veya Asosyal'in Peter çıkma olasılığı hiç var mıydı? Ah bütün bu olanlar ona çok saçma geliyordu. Kafasına takmak istemiyordu ama her nedense merakı içi içini yiyordu. Belki Peter'la mutlu bir geleceği vardı. O ne demekti sanki evleneceklerdi. Belki Asosyal kendini sonunda açıklayacaktı. Anna, Natalie'ye binlerce kere seslenmiş fakat sesini duyuramamış en sonda ise onu dürtmekle çözüm bulmuştu.
"Anna ödümü patlattın!"
"Ne düşünüyorsun?"
"Hiiiiiiiiiiçç!"
"Aynen."
"Kanka pek önemli değil. Boşver"
"Merak ettim. Hem önemli değilse söylemende sıkıntı yok demektir."
"Ufff Anna"
"Tamam sus konu başka yerlere gidebilir filan."
"Çok fesatsın."
"Born this way"
"Neyse filmi boşver. Matematik çalışalım olmadı kitap okuyalım."
"Ya yarın yaparız. Boşveeeeeeeeeerr."
"Peki sen izle ben çalışmaya gidiyorum."
"Yaaa tamam tamam geliyorum." dedi Anna mızıldanarak. Tam merdivenleri çıkıyorlardı ki Anna öksürmeye başladı.
"Öhöhöhöhöhöpeternatalieyiöpöhöhöhöhöhö"
"Sus gerizekalı."
"Tamam tamam kızma. Sen benle Brad hakkında ne dalga geçmiştin. Öcümü alıyorum çok mu?"
"Evet çok çünkü siz yeni sevgiliydiniz o zamanlar."
"Ya işte sizde çıkıyo gibisiniz."
"Hayır ya bana hiçbir şey sormadı daha. Arkadaşlar da baloya gidebilir mesela."
"Peki öyle olsun..." dedi Anna ve Natalie'nin yatağına oturdu eline matematik defterini aldı ve iki kız matematik çalışmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖRÜMCEK ÇEVRİMİÇİ
FanfictionLegocu Asosyal: Adım ve ben senden uzakta seni izleyerek mutluyuz. Natalie: Tanrım! Senin kim olduğunu bulmayı her şeyden daha çok istiyorum. Legocu Asosyal: Beni sevmezsin... Natalie: Bu kalbi hangi insan sevmez?