Budi me galama u mojoj sobi.
Xx: Evo, budi se!!!
Ja: Am.... Jutro?!
Xx: Srecan rodjendannn!!!!
Ja: Am... Koji je danas dan? XD
Xx: Anja!!!
Ja: Salim seee... E, bre, kakve ste, ni za salu niste cule!Inace Kasandra i Luna su moje drugarice iz sirotista, tehnici odrasle smo sve tri u istoj sobi. A dani nasih rodjendana su dani kad smo ostavljene u sirotistu.
Da njih dve nije bilo, ocigledno bih bila predmet ismevanja u sirotistu. Posto sam se jedina razlikovala, imala sam dva razlicita oka jedno braon i drugo zeleno. Mada sad koristim sociva u boji da se ne bih toliko razlikovala od drugih.
Kasandra: Ajde ustaj!!!
Luna: Da! Neces valjda da provedes ceo dan u krevetu???
Ja: Sto da ne? Nije bas kao da imam zurku dole u hali za dorucak.Obe su mi prisle i povukle sa kreveta, tako da sam poljubila patos.
Ja: Dobrooo... Idem da se presvucem....
Kasandra: Aj samo pozuri.
✴
✴
✴
Nakon sto sam se presvukla, sisla sam na dorucak i imala sam sta da vidim. Ogromnu tortu na sred stola, na kojoj pise Srecan ti 17-ti rodjendan. Pala sam na kolena i pocela da placem od srece. Kasandra i Luna su se zaletele na mene i zagrlile me. Svi su poceli da pevaju rodjendansku pesmu. Prisla sam stolu i zamislila sam zelju, nakon sto su svi u sirotistu jeli, prisla mi je Rebeka koja radi u sirotistu.Rebeka: Anja neke osobe zele da te vide.
Ja: Uredu.Otisla sam do kancelarije za odpisivanje iz sirotista, i videla sam jednog decka i Zenu.
Xx: Zdravo Anja.
Ja: Am.. dobar dan.
Xx: Ja sam Sara, a ovo je Milos.
Ja: Drago mi je.
Sara: Pa da predjemo na stvar. Dosla sam ovde da bih te usvojila, cula sam prelepe stvari vezane za tebe, pa sam se pitala. Zasto ne bih usvojila tako divnu devojku, oduvek sam zelela devojcicu da imam.Milos je na to vidno prevrnuo ocima... Vidim da se necemo bas nesto slagati.
Milos: Molim te skrati mi muke, i kazi da hoces da zivis sa nama.
Sara: Milose! Dakle zelis li da zivis sa nama?Cini mi se da je ova zena jako dobra, pa zasto da ne?
Ja: Da.... Da, zelim.
Sara: Stvarno?
Ja: Zasto da ne?Pocela je da skace od srece.
Sara: Pa hajde idi se spakuj, a Milos ce ti pomoci da izneses stvari.
Odmah sam otisla do svoje "sobe" i pocela sam da se pakujem. Odjednom sam zacula glasove.
Kasandra: Ostavljas nas?
Luna: Koja srecnicaaaa.Osmehnula sam se na to, te im prisla i zagrlila. Skliznula mi je suza sa lica.
Kasandra/Luna: Nedostajaces nam!
Ja: I vi meniii!!!Nasmejale smo se jedne drugoj. Pomogle su mi da se spakujem te mi je Luna prisla i sapnula.
Luna: Obavezno smuvaj onog lika. Bas je sesi.
Prasnule smo u smeh.
✴
✴
✴
✴
✴
✴
Pre nego sto sam usla u kola, jos jednom sam se pozdravila sa Kasandrom i Lunom.Luna: Obavezno nam dodji u posetu!
Kasandra: I ne zaboravi nekad da posaljes poruku.
Ja: Ne brinite, svakodnevno cu vam slati poruke.Usla sam u kola. Pa izgleda da je to, to. Poslednji pogled na sirotiste i moje najbolje derugarice.
YOU ARE READING
The hybrid werewolf girl
WerewolfDa li verujete u midska bica? Pa nisam ni ja, dok nisam saznala... da sam i ja jedna od njih. A moja prica pocinje u sirotistu.