15 deo

228 14 0
                                    

Ja: Dobro, dobro Selestija... ne moras da balavis za mojim bratom.

Pogledala me nekako blentavo, te se ispravila i prisla mu.

Selestija: J...ja...s...a..am... S..Selestija...

Napravila je neki nedefinisani osmeh, da sam pocela da vristim od smeha.

Selestija: ANJA!!!

Ja: Ok, ok. Necu vise, obecavam!

Uhvatio ju je za ruku, te joj se smekeraki nasmesio.

Damon: Ja sam Damon, kao sto si upravo saznala, ja sam Anjin stariji brat.

Selestija se toliko ucrvenela, da se nije razlikovala od paradajza.

Ja: Paaaa... trebalo bi da pocnemo sa trazenjem knjige... msm pogledajte ovo mesto ogromno je...

Oboje su me pogledali, te mahnuli glavom u potvrdnom smislu.

Selestija je pomocu magije pretrazivala knjige, dok smo ja i moj brat dobacivali po dve knjige jedno drugom i gledali imena knjiga. Da dosta dugo je trajala potraga za sugavom knjigom.

Ja: Idem da proverim onaj deo.

Damon/Selestija: Ok.

Sisla sam sa merdevina i krenula ka mracnom delu biblioteke, uhvatila sam se za prvu knjigu, i kako sam je povukla polica se okrenula i povukla me je unutra.

Videla sam drugu polugu te je povukla.

Ja: Damone! Selestija! Pronasla sam nesto!

Damon: Sta je bilo? •¿•

Prislisu mi, i veoma zubunjeno pogledali.

Ja: Naslonite se na policu.

To su i uradili. Uhvatila sam se ponovo za onu knjigu, te smo zavrsili ponovo u onoj prostoriji gde sam bila

Ja: Pa dame imaju prednost. XD

Pogledala sam u Damona.

Prevrnuo je ocima te krenuo.

Taj put je bio jako uzak, izgledalo je kao da smo usli u neku bas skucenu pecinicu, sve je bilo vlazno, cule su kapljice kako kapaju u formirane barice.

Izasli smo u neku prostoriu, punu razbacanih knjiga. Izgledalo je kao da je neko bio ovde i da je trazio nesto... ali koliko vidim bezuspesno.

Bacila sam pogled na Selestiju.

Nesto nije uredu sa njom, njene oci su bile drugacije, beonjace su joj pocrnele, a njena boja ociju iz smedjih postale su drecavo plave.

Ja: Selestija... jesi li dobro?

"Tisina"

Damon: Gledaj nesto se desava.

Upravu je, sve je pocelo da se trese.
Iz poda je izaso stalak za knjige.

Selestija je napravila korak ka tom stalku, stavila je ruku na stalak i pocela je da izgovara reci na starovesticijem. Stalak se otvorio, a u njemu je bila knjiga, koju smo trazili, ispod knjige su bili mnogi kljucevi i pet dijamanata za tijaru...

Selestija se okrenula ka meni, ali nesto mi je govorilo da sam ga nadrljala...

Ja: SELESTIJA!

Prodrala sam se, te se ona nekako trgla.

Pogledala je naokolo, i pogledala me je uplaseno.

Ja: Sta ti je? Sta nije uredu?

Nista mi nije odgovorila i dalje se tresla.

The hybrid werewolf girlWhere stories live. Discover now