17 deo

179 22 6
                                    

Trcala sam kroz sumu, sto sam brze mogla.
Da li je moguce, da me mrzi zbog tamo neke vizije?
Buducnost se moze promeniti... sve sem proslosti.

Koliko sam trcala, da sam polako ostajala bez snage, sve sam sporije trcala. Njuskala sam i gledala gde se nalazim, bila sam van teritorija... penjala sam se uz brdo, tu je bila jedna litica, imala je prelep pogled na zaliv sirena. Sela sam tu i posmatrala. Cula sam u daljini prelepu melodiju koju su pevale, preobrazila sam se u ljudski oblik.

Ja: Koliko su samo sreceni...

Kanula mi je suza niz obraz.

Ja: Jel moguce da me svi mrze... najbolja drugarica, moj copor, polu braca, rodjeni brat i decko kog volim. Cemu sam zasluzila ovo...?

Trgneme neki zvuk... okrenula sam se i preobrazavam se. Pocinjem da njuskam ali nista ne osecam, nesto je je iza grma mogu to da osetim.

Iz grma iskace maleni zec.

Ja: Aww... jesi li se izgubio maleni.

Zec me pogleda, i doskakuce do mene.

Ja: Awww.. kako si sladak.

Preobrazavam se u ljudsko bice, a zatim ga uzimam u narucje, vratim se u sedeci polozaj i pocnem da se igram sa zecom.

Ja: Hm... treba ti dati ime...

Zec me pogleda i nakrivi glavu u stranu.
Kao, kao, da me razume.

Ja: Hm... predpostavljam da si muzijak...

Zec me gleda i pocne da okrece glavu levo desno, davajuci mi doznanje da gresim.

Ja: Oh... am... izvini?

Skoci mi na rame, i prisloni svoju njuskicu na moj obraz. Imala sam osecaj kao da me je poljubio.

Ja: Aw.. bas si slatka.

Ponovo je uzmem u narucje i pocnem da je mazim.

Ja: Pa imas li ime? Ili mogu da ti ja dam?

Zec ponovo okrece glavom levo desno, a odma zatim pocne da klima glavom.

Ja: hmmm... dakle nemas ime... sta kazes na... Melis?

Zec ponovo klima glavom.

Ja: Aww.. dakle svidja ti se ime.

Pogledala me sa svojim buljavim zlatnim ocima, krzno joj je bilo svetlo zute boje, a njen maleni nosic imao oblik srca.

Pocelo je da se smrkava...

Ja: Moramo da nadjemo neki zaklon, ne mozemo ostati na otvorenom.

Iskocila mi je iz ruku i izgledalo mi je kao da zeli da je pratim. Prebrazim se u drugu formu, a zetim pocinjem da je pratim.

Nismo mnogo odmakli od one litice, tu je blizu bila pecina. Bila je dovoljno velika da moze da stane ceo jedan copor tu. Ta pecinica nije imala tunele po kojima bih mogla da tumarim i da se izgubim, imalo je dovoljno prostora da stavim... sta znam namestaj, bukvalno ceo dnevni boravak, plus soba. Na srecu pecina je bila zasticena grmljem i lozom, ne bi se mogao osetiti tudji miris zbog vlage pecine, osim ako nisam dovoljno blizu neke osobe.

Ja: Svaka ti cast na ovakvom mestu... kako si ga nasla?

Zec me pogledao, te odskakutao u cosak i lego da spava.

Ja: Ah nista lepse nego kad te zec ispali.

Skupila sam drva, neke sitnije grancice i lisce, neka drva sam odvojila za potpalu. Grancice i lisce sam odvojila za moj i Melisin krevet. Mada koliko vidim njoj nije problem da spava na kamenju.

The hybrid werewolf girlWhere stories live. Discover now