4 deo

399 30 1
                                    

Nakon filma sam otisla da se istusiram. Kada sam se istusirala, dopuzela sam do svog kreveta i legla. Taman kada je poceo da me hvata san osetila sam necije nezne i tople ruke, oko svog struka. Okrenula sam se i videla sam Milosa kako lezi pored mene.

Ja: Sta radis u mom krevetu.
(Prosaputala sam)

Nisam dobila odgovor, vec jaci zagrljaj, koji bi mi govorio cuti i spavaj. Moram da ga oteram iz sobe, ali deo mene govori da ne uradim to...

Ja: Milose, pitala sam te nesto.
~Milos: Mmm... Pusti me da spavammmm.

Okrenula sam se na drugu stranu i utonula u san.

~Jutro~

Probudio me je alarm. Mrzovoljno ga iskljucujem, te nakon protezanja i istezanja u krevetu, resim da ustanem.

Primetila sam da Milos nije bio u krevetu, za divno cudo. Otisla sam do kupatila da se istusiram i obavim higijenu, a nakon toga sam otisla do ormara.

Odlucila sam da obucem iscepane farmerke, nike duks sa kapuljacom i nike patike. Nisam se sminkala jer nisam osecala potrebu za sminkom samo sam vezala visoki rep. Sisla sam u dnevni boravak i videla sam kako Nikolas i Marko gledaju tv i doruckuju nutelu.

Ja: Jutro!
~Nikolas/Marko: Jutro.

Otisla sam do kuhinje. Uzela sam mleko i pahuljice, a zatim sam sela za sto i jela. Neko je stao iza mene nisam se osvrtala mislila sam da je samo u prolazu ili da uzima nesto iz frizidera, ali kao i uvek pogresno mislim. Neko me je zagrlio i poljubio u obraz, okrenula sam se ka osobi kad ono Nikolas?

O ljudi, sta ce mene jos snaci... jos mi fali samo da mi se on i Marko nakace na grbacu.

Ja: Am... Sta to radis?
~Nikolas: Sta ne smem da zagrlim i poljubim svoju sestru?
Ja: Am... Valjda mozes, sta ja znam?

Nakon toga je seo preko puta mene i pricali smo o nekim ne bitnim temama. Nakon duge price sa Nikolasom, svi smo se spremili i krenuli u skolu. Marko je isao bajsem kao i Milos, Nikolas je isao skejtom takodje i ja. Mada par puta sam zestoko pala i slomila se °-°, pf, sta je tu cudno? Ne bih se zvala Anja da ne pravim sranja. Stigli smo u sk na moju srecu stigla sam u jednom komadu, mozda sa par modrica i ogrebotina, ali nista strasno.
Strpala sam skejt u ranac... Stvarno ne znam kako je uspeo da stane u njega, ali okej. Usla sam u ucionicu i sela sam pored Eddia.

~Eddie: Hej.
Ja: E
~Eddie: Zaboravio sam da ti kazem juce, ali ti si strava golman!
Ja: Ne seri bre.
~Eddie: Ozbiljan sam! Zasto ne bi isla na fudbalsku sekciju?
Ja: Am... Ne znam.... Razmislicu o tome.
~Eddie: Obavezno razmisli. Nego jel zelis da dodjes kod mene, imam nove igrice, pa zelim da ih zajedno isprobamo.
Ja: Naravno burazzz!!!
~Eddie: E super vidimo se danas u cetri. Doci cu po tebe.
Ja: Uedu.

Sad je veliki odmor. Trenutno nesto crtam u svesci.

~Sem: Sta to crtas?
Ja: Am... Ma neke gluposti...
~Sem: Uvau to je prelepa skica vukodlaka.
Ja: Stvarno tako mislis?
~Sem: Da! A zasto i ne bih? Prelepo je.
Ja: Pa hvala ti.

Nakon caskanja o mijim radovima, ponovo su usledila pitanja o midskim bicima. Zasto? Moguce da je zaludjena njima kao i vecina u ovoj skoli.... Svi su tako cudni.

~Kraj skole je~

Nisam se dugo zadrzavala pa sam krenula kuci, resila sam da se prosetam takozvanom "Sumom" posto me je nesto bas vuklo da odem tamo.

Prizor je bio prelep cak sam videla i kucicu na drvetu, otisla sam do nje pa sam se popela i usla u nju. Iznutra je bila prelepa i dosta prostrana, imala je cak i namestaj. Imala je fotelje i trosed, prostrani cupavi tepih, zavese su bile zuckasto-zlatne boje i na kraju jedan ormar. Vidi se da neko bas brine o njoj. Cula sam glasove te sam odmah uletela u orman, otskrinula sam malo da bih videla ko je tu.

Xx: Ne znam kako cemo da joj objasnimo da je jedna od nas.

Kome sta da objasne?

Xx: Jedino da joj das doznanje da mora pre punog meseca da bude sa ostalim "cudovistima".

Nista mi nije jasno.... Kakva cudovista o cemu se ovde radi... Otskrinula sam jos malo vrata da bih videla ko su ovi ljudi.

Xx: Mislis da ja to ne znam? Sta treba da kazem? A da znam "Cao Anja ne znam koliko si upucena, ali ti si jedna od nas, nisam siguran sta si ti tacno. Znas ja sam vukodlak, a ti si mozda jedna od nas... Ili si gargojil, sta ja znam mozda si krvopija? Utvrdjeno je da nisi ni vestica a ni sirena."

Cekaj staaa? Da li oni uvopste pricaju o meni mozda je neka druga Anja. Ne, ne sad sve ima smisla, zasto bi me Sem stalno zapitkivala da li bih volela da budem neko midsko bice. Omg ona je sirena? Ili vestica? Ovo je previse za mene.... Prisla sam malo blize, nazalost jedino sto sam mogla da vidim jesu ledja... Odjednom je neko naglo ustao i okrenuo se ka nekom decku. Cekaj to je Eddie? Omg.

Eddie: E znam. Mozda ce za nju biti sokantno ako joj tek tako kazem da sam vukodlak, ali ne znam kako drugacije da joj objasnim da je jedna od nas.
~Xx: Reci joj tako pa kako bude bice.

Cekaj malo ovaj glas mi je poznat... Milos? Zar mi je takozvani "Brat" takodje cudoviste... Omggg.

Ja: Ne moguce...
~Milos: E si nesto cuo?
-Eddie: Da. Cini mi se da dolazi iz ormara.

Ou, shit.
Cula sam korake kako se priblizavaju ormaru. Gotova sam... Cula sam skripu vrata od ormara.

~Eddie: Bio sam ubedjen da se cuje oddavde.
Marko: I ja...

Cekaj sta??? Ne vide me. Cula sam kako su izasli iz kucice. Konacno sam mogla da disem, sasvim slucajno sam bacila pogled na svoju ruku, Licila sam na drvo? Ustala sam i izasla iz ormara, tek onda sam ponovo izgledala normalno. Imam toliko pitanja a nigde odgovora... Otisla sam kuci. Javila sam se da sam stigla, zatim sam se istusirala i uzela neki iscepan sorc, krop top majcu bez rukava, na kojoj pise hip hop for life. Da znam, ja sam opsesivna prema sportovima i crtanju. Obula sam adidasove patike i beli kacket. Pogledala sam na sat kad ono 15 do cetri.

~Milos: Gde ces ti?
Ja: Idem kod Eddia?
~Milos: E si sigurna u to?
Ja: Da! Isto toliko sam sigurna da si vukodlak kao i Eddie!

Neee, budalo zacepi bubicu nekad!!!

~Milos: Cek, sta?
Ja: Nista, zaboravi.

Krenula sam da istrcim iz sobe, samo da bih izbegla pitanja u smislu, odakle ti to??? Ali prekasno uhvatio me je za ruku i okrenuo me ka njemu. Previse sam bila blizu njega, mogla sam da mu osetim dah na mom licu.

~Milos: Dakle cula si nas? Ali kako te nismo videli?
Ja: Am...

Cula sam sirenu od Eddievog auta. Spas u pravi cas.

Ja: Trebala bih da idem.

The hybrid werewolf girlWhere stories live. Discover now