5 deo

352 30 1
                                    

Ja: Cao Eddie.
~Eddie: Hej.

Pozdravila sam se sa njim, onako bradcki). U toku puta do njegove kuce, ni rec nismo progovarali, samo smo slusali muziku. Posle nekog vremena, na radiu se cula pesma "Despacito". Mumlala sam pola pesme, neke reci sam cak i znala da izgovorim.

Ja: DE-SPA-CITOOOOOOO!!!!
~Eddie: Ti si bolid. Ne znas skoro ni jednu rec da izgovoris.
Ja: Jebigaaa...
~Eddie: Koji si ti meni kralj.
Ja: Znam, i ja to nekad sebi kazem.

Prasnuli smo u smeh, nakon nekih 15 min, konacno smo stigli. Zivi u sred ne dodjije, tek po koja kuca je tu. Usli smo u kucu, miris cimeta se sirio celom prostoriom. Sela sam pred tv, a Eddie je doneo grickalice i sok, a zatim je pustio igricu i meni je dao dzoistik.

Ja: Am... Kako se zove igrica?
~Eddie: Mortal kombat.
Ja: A, o cemu se tacinije, radi u toj igrici.
~Eddie: O tuci.
Ja: Kul. Odracu te. X3

Blago se nasmesio i namignuo mi je, u smislu srecno u pokusaju da dobijes jednu partiju. Nasmesila sam se u znaku gotov si decko. Ja sam igrala sa Mileenom, a Eddie je igrao sa Sub Zero-om.

 Ja sam igrala sa Mileenom, a Eddie je igrao sa Sub Zero-om

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mileena

Sub Zero

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sub Zero

Ja: Igras na kvarno. -_- Ali odracu te.
~Eddie: Nisam ti ja kriv, sto si odabrala najslabijeg lika.
Ja: Sad ces ti da vidis ciji lik je slabiji.

Pocela sam da se teleportujem i da mu iskacem sa strana, urolala sam se a potom proktrljala i oborila ga, zatim sam izvadila oruzje ili sto bih ja rekla, Rafaelove viljuske za borbu. Ostalo mu je jako malo helta.

~Eddie: Ejjjjj.... Pusti me da te pobedim. Hahaha.
Ja: I odlucujuci udarac.

Izvela sam foru sa iksevima, teleportovala sam se iza njega odbacila u visine zatim sam izvadila oruzjei probila mu srce i izvadila ga. Psiho igrica zar ne?

~Eddie: Nas kad cu opet da igram sa tobom igrice?
Ja: Znam, znam, bas sam profi. A ti sumnjas u mene.

U tom trenu mu je zazvonio telefo.

~Eddie: E, sad cu doci.
Ja: Ok.

Malo sam istrazivala njegovu sobu, da bih se uverila da li je zaista vukodlak, ili su svi umisljeni ludaci, koji bi voleli da su cudovista koja su aktivna nocu. Koja takodje ubijaju slabasne zivotinje i ljude.

** Eddiev pov**

Zvao me je Milos, sta oce taj debil.

Ja: Sta je?
~Milos: Slusaj ona zna ko smo!
Ja: Sta?
~Milos: Cula nas je, kada smo bili u kucici.
Ja: Kako?
~Milos: Ne znam, nisam uspeo da je nateram da propeva, ti si dosao a ona se izmigoljila i pobegla.
Ja: Cek onda nece biti problema da joj objasnim da je jedna od nas. Cujemo se.
~Milos: Ajde brt.

Dakle mala je cula da sam vukodlak. Pa zasto joj ne demonstriram da sam vukodlak, siguran sam da i dalje ne vruje da je jedna od nas.

~Moj pov~

Nista nisam pronasla, cula sam vrata kako se otvaraju, odmah sam se vratila za kauc. Uzela sam cips i trpala u usta, da me ne bi provalio da sam ceprkala po njegovoj sobi. Pogledao me blago telecim pogledom, nasta sam morala da se nasmejem, kako sam se smejala pocela sam da grokcem...

Eddie se uozbiljio, i pogledao me kao da sam mu streljala familiju.

~Eddie: Podji sa mnom, imam nesto da ti pokazem.
Ja: Am... Uredu....

Uplasila sam se malo, nisam sigurna zbog cega. Verovatno zato sto je vukodlak budalo. Pocela sam da se svadjam sama, sa sobom u mislima. Izasli smo napolje i setali nekih pola sata. Stigli smo do one kucice??? Jao najjebala sam provalili su me....

~Eddie: Da li ti je ovo mesto poznato?
Ja: Da...

Glupaco sto si to rekla???

~Eddie: Hajde udji.
Ja: Am... U.... Uredu.

Promucala sam, a zatim usla u kucicu.

~Eddie: Siguran sam da se secas, da sam rekao da sam vukodlak, zar ne?

Gledala sam ga izbezumljeno. I dalje sam cutala.

~Eddie: Da li verujes u midska bica?
Ja: Ne, ne, ne i ne, koloko puta da vam kazem to su budalastine!

Uzdahnuo je i pogledao me. Oci su mu se iz braon u plave promenile, ocnjaci porasli gornji i donji, a nokti na rukama su zamenjeni ostrim kandzama...zanemela sam. Stajala sam ukopana u mestu, dok sam gledala Eddiev preobrazaj u vukodlaka. Uplasila sam se te sam istrcala iz kucice i pocela da bezim od njega.

Ja: Ne, ne, ne, ne, ne, ne!!! Ovo je ne moguce!

Bezala sam, koliko su me noge nosile. Ali me je nesto oborilo, pokusala sam da se okrenem, ali nisam mogla, nije mi davalo da se okrenem.

~Xx: Oces li se smiriti i poverovati vec jednom da postoje cudovista popud nas, i da si ti jedna od nas?
Ja: V... V... Verujem....

Mucajuci sam rekla. To ili ta stvar sto me je drzala me je pustila.

Omg Gragoijil.

Ja: K... Ko si ti...
~Xx: Saznaces uskoro.

Odleteo je u visine i nestao u zraku sunca. Nisam sigurna sta se to tacno desilo, ali moram da se smirim. Posle par minuta sam se smirila, medju vremenu je Eddie naisao.

~Eddie: Da li si spremna da provedes dane sa nama?
Ja: Sta ja znam valjda jesam.
~Eddie: Ides prvo kod Gargoila, zatim kod krvopija i na karaju si sa nama.
Ja: Uredu? Ali zasto ne idem kod sirena ili vestica ako uvopste postoje?
~Eddie: Kada je padala kisa ti si jedina ostala na kis, dok su Aleksa i ostale utrcale u skolu, tada smo potvrdili da nisi jedna od njih.
Ja: Uredu....

Otisla sam kuci, istusirala sam se, i presvukla u spordski sorc i top. Sisla sam u dnevnu sobu i upalila sam tv, ceo dan sam ga gledala, nisam ni primetila da je 00:00. Otisla sam u sobu obukla sam pidzamu i legla.

Nakon sat i po vremena vrtenja po krevetu, nisam mogla da zaspim, plasila sam se, sta ako sam vampir? Milion pitanja mi se vrzma po glavi i neda mi da zaspim.

Ustala sam i sisla do kuhinje, uzela sam toplo mleko i popila ga, u nadi da cu posle zaspati. Otisla sam na sprat, nije mi se dalo da udjem u sobu, ne znam zasto.

Otisla sam do Miloseve sobe videla sam da spava, uvukla sam se u njegov krevet tiho, i zagrlila sam ga. Njegova savrsena kosa, se mrsila pod mojim prstima. Gledala sam ga sve vreme, osetila sam da me je zagrlio, takodje sam mu videla maleni smesak. Ovaj decko me zaista cini srecnom cak i ako je cudoviste.

Zaspala sam nakon razmisljanja o njemu.

The hybrid werewolf girlWhere stories live. Discover now