3 deo.

408 30 4
                                    

~~Jutro~~

Budi me alarm... Tesko mi pada da ustanem, verovatno jer nisam navikla da ustajem za skolu i to u pola sest ujitru!!! Nakon jos par minita lencarenja u krevetu, krenula sam da ustanem, ali me je nesto obgrlilo oko struka, i nije mi davalo da ustanem...

~Milos: Vrati se nazad.
Ja: Wtf?! Sta ces ti u mom krevetu!!!???
~Milos: Nisam mogao da zaspim, pa sam dosao do tvoje sobe. A zatim sam te gledao cele noci kako slatko spavas.

Ucrvenela sam se u licu...

Ja: Izlazi napolje debilu!!!
~Milos: Sta ako necu?
Ja: Onda cu te ja izneti napolje.

Rekla sam sarkasticno, te je poceo da se smeje.

Ja: Aj molim te izadjiiii....
~Milos: Daj mi dobar razlog da to uradim.
Ja: Visristacu.
~Milos: Ne svidja mi se bas nesto taj razlog.

Ustao je te mi je prisao, uhavtio mi je ruke i stavio ih uz za zid. I poceo je da me ljubi po vratu. Nije da sam se bunila, ali sam znala da je to pogresno, pokusala sam da ga sutnem, ali se odmakao ocekivao je to. Culo se kucanje na vratima.

~Nikolas: Anja ajde pozuri, keva nas vozi u skolu.
Ja: Molim te udji i izbaci ovog tvog ludog brata.

Cim je usao, Milos se odvoio od mene, kao da nista nije bilo. A Nikolas nas je gladao u fazonu "wtf". Nakon sto su izasli, ja sam otisla da obavim higijenu, a zatim sam otisla do ormara i uzela kariranu suknju malo iznad kolena, holahopke sa macijim usima i belu kosulju. Obula sam starke a zatim sam stavila ajlajner, maskaru i sjaj za usne. Onda sam vezala rep i isplela nekoliko kikica. Sisla sam do kuhinje i doruckovala sa "Bracom".

~Sara: Jel neko video moje kljuceve od kola?
Nikolas: Drzis ih u rukama. -_-
~Sara: Vidi stvarno. ('-')

Nakon sto smo jeli i raspremili sto. Izasli smo iz kuce i usli u kola, nakon petnaestak minuta smo stigli u skolu. Nervozna sam, nisam sigurna kako ce me prihvatiti u odeljenju.

~Milos: Ja cu te odvesti do direktora.
Ja: U... Uredu.

To sam rekla pomalo uplaseno...

Odveo me je do kancelarije direktora. Pokucala sam na vrata, kada sam cula grubo ~udji~. Usla sam i sela ispred direktora.

~Direktor: Ti si sigurno Anja Simic.
Ja: Da.
~Driektor: sjajno ides u odeljenje III/3.
Ja: Uredu hvala vam.

Izasla sam iz kancelarije, a Milos je skocio iz sedeceg polozaja u stajaci.

~Milos: I?
Ja: Idem u odeljenje III/3.
~Milos: To je moje odeljenje.

"Sjajno" ne samo da zivim sa njim jos i u odeljenje idem.

Usli smo u ucionicu, Milos je otisao na svoje mesto, a ja sam stajala ko tele, pred gomilu ucenika.

~Profesorka: Ti mora da si nova ucenica, predstavi se.
Ja: Am... Ovaj... j... ja sam Anja Simic.
~Profesorka: Opusti se malo. I idi sedi pored Eddia.

Decko je mahnuo rukom, da bih znala ko je on. Zatim sam sela pored njega.

~Eddie: Cao.
Ja: Am... Cao?
~Eddie: Hoces danas sa mnom na veliki odmor? Da bi se malo bolje upoznali. :)
Ja: Da, sto da ne.

Primetila sam kako me Milos gleda, takodje i neki decko pored njega...




Sad je fizicko. Eddie mi je pokazao gde je zenska svlacionica.

~Eddie: Cekacu te sa ekipom ispred ulaza.
Ja: Am.. Oki.

Okrenuo se i namignuo mi je, a zatim otisao u musku svlacionicu.

~Xx: Cao Anja.
Ja: Cao.
~Xx: Ja sam Sem a ovo je Aleksa.
-Aleksa: Cao.
Ja: Drago mi je.
~Sem: Hoces sa nama do grada posle skole?
Ja: Da naravno.

Cas je poceo i svi smo stali u vrstu. Profesor nam je uputio do znanje, da danas igramo fudbal. Super obozavam fucu. Neki decko mislim da se zove Matija i Sem su se birali.

Sem: Ja cu Aleksu.
~Matija: Ja cu Milosa.
Sem: Anja.
~Matija: Eddie.
Sem: Nikola.
.
.
.
Nakon sto smo bili svi odabrani, ja sam bila golman.

Super mogu i da odspavam dok dodju do mene.

Eddie je takodje bio golaman.

Srodne duse sta ces hahaha, salim se.




Odrali smo ih!

Sad je veliki odmor, otisla sam do ulaza i videla Eddie-vu ekipu. Krenula sam ka njima, ali me je neko uhvatio za ruku. Mislila sam da je Milos, ali to je bio Matija?

~Matija: Pripazi ih se.
Ja; Cek, sta?

Zatim me je pustio i otisao... Ovo je bilo cudno...

Ja: Eddie?
~Eddie: Da?
Ja: Mozes li molim te, za cas da dodjes?
~Eddie: Da naravno sta je bilo?
Ja: Zasto mi je Matija rekao da vas se pazim?
~Eddie: Ma pusti tog cudaka. Nego, aj dodji da te upoznam sa mojom ekipom.
Ja: Uredu?.
~Eddie: Ovo je Samanta, Elena, Any, Kameron, Todor i Uros.
-Svi: Drago nam je.
Ja: I meni.

I tako pricali smo dosta dugo u vezi ne bitnih stvari. Posle nekog vremena prisle su Sem i Aleksa.

Sem: Sta se radi.
~Ja: Ma nista.

Pocela je kisa, Sem, Aleksa, Samanta, Any i Ema su otrcale u skolu i pitale su me zasto ne ulozaim

Ja: Meni ne smeta kisa, sta vise volim da pokisnem, jer se osecam slobodnije.
~Sem: Oke kako god zelis.

**Sem pov**

Ja: Devojke ona nije jedna od nas...
~Aleks: Pa mora da se upozna sa gargojlima, vamprima i vukodlacima. Sigurno nije vestica posto vestice ne podnose kisu.





Konacno se zavrsila skola, sad treba da se nadjemo sa Anjom.

Anja: Cao devojke!!!
Aleks: Caoo.

Malo smo setale i pricale o nekim glupostima a zatim smo otisle do kafica i narucile po nes kafu.

Ja: Pa Anja. Verujes li ti u midska bica?
~Anja: Ne, zasto?
-Aleksa: Pa vidis ja i Sem verujemo. I nase omiljeno midsko bice je sirena.
~Anja: Pa vidite imam i ja omiljeno midsko bice, ali ne verujem u njih.
Ja: A koje je to bice?
~Anja: Vukodlak, ali volim i gargojle.

Aleksa: Hm... Zanimljivo.

**Moj pov**

Hm.. Ovo je cudno, prvo mi je Matija rekao da ih se pazim, a zatim me pitaju da li verujem u midska bica... Sta god da je sa njima, nisu normalni.

Nakon sto smo popile kafu i platie, ja sam resila da idem kuci. Pozdravila sam se sa njima, pa sam resila da se prosetam.

Nakon pola sata stigla sam kuci.

Ja: Hej stigla sam!

Hm... Izgleda da nema nikog kuci. Zakljucala sam kucu, uzela sam nesto grckalica i otisla sam do moje sobe. Upalila sam tv i trazila neki film, i nasla sam Van Helsing 2, pocela sam da skacem od srece. Posto je to moj omiljeni film i konacno sam nasla broj dva.
.
.
.
Kraj filma je bio strava. Volela bih da sam i ja vukodlak. Pogotovo da budem ona vrsta sto moze da preuzima tri forme vukodlaka.

The hybrid werewolf girlWhere stories live. Discover now