18 Deo

144 12 7
                                    

Osecam da vise nisam pozeljna ovde, pa pocinjem da trcim ka izlazu iz njihove teritorije.

Odlicno nemam ni zeca koji mi je pomogao da nadjem skladiste, decko mi je nasao zamenu, uvau zivot mi sve bolji i bolji.

~Milos pov~

Osecam se cudno i drugacije... Kao da sam izdao Anju zbog Selestije... Ali to nikada ne bih uradio.
Cim budem slobodan moram da pocnem da je trazim, pa Selestija igracu tvoju igru.

Ja: Upravu si.

Selestija me je cudno pogledala.

Selestija: Za sta tacno?

Ja: Pa ni ja ne znam sta sam video u Anji... Trebao sam i rnije da je ostavim. Mislim pogledaj je sva je jadna i bedna, stalno place i gubi kontrolu nad svojim besom.

Selestija: Odkud sad to odjednom? Do malo pre si mi branio da je uzmem u usta a sada je ti pljujes.

Sine povraticu....

Ja: Hoces da me odvezes?

Selestija: Kako da znam da neces da me napadnes?

Ja: Veruj mi lj... Ljubavi...

Jao majko mila, bolje stado volova da me pregazilo, nego ovo da sam rekao.

Selestija: Hmm poverovacu ti, al' ako me budes napao. Kunem ti se neces dobro proci.

Hvala Bogu poverovala je, ali na moju zalost ne smem je napasti... Sta vise moram da se pretvaram da je volim. A j***te Milose u kakva g**na si se uvalio!

Odvezala me je.

I dalje mi je sedela u krilu, uhvatio sam je za dupe i poceo da je ljubim.
Stavila mi je ruke oko vrata, jednom rukom me je mazila po kosi dok me drugom grlila oko vrata.

Oprosti mi Anja.

Selestija: Ne mogu dugo da se zadrzavam, treba da krenem ljubavi a i tvoj coper te trazio, treba da idete u lov.

Samo sam klimnuo glavom, poljubila me jos jednom a zatim je otisla.

J***no, ako nisam povratio u tom ternutku kad je izasla, ja ne znam...

Otisao sam do klonje oprao zube i umio se.
Gledao sam se u ogledalo i skontao, da mi nema obelezja...

Ja: Anja sigurno misli da sam je izdao... i da sam joj nasao prebrzo zamenu.. Joj kunem ti se Selestija us***u ti se u zivot!

Spremio sam se za lov, usput mogu pronaci Anju i objasniti joj sta se zapravo desava.

~Moj pov~

Ko te j**e Milose i onako si mi se gadio...

Stigla sam do svog skladista, ali nesto nije okej... Osecam tudj miris, preobrazila sam se u coveka i jako tiho sam krenula ka pecini. Kako sam se priblizavala, miris je bio sve jaci.

Priblizila sam se taman toliko da mogu da vidim ko je unutra...

*brz otkucaj srca* bila sam u blagom soku.

U pecini se nalazio plavokosi decko, sa okeansko plavim ocima, cini mi se da je visi od mene mozda za glavu.

Ucrvenela sam se u licu... Boze koliko je savrsen!

Stajala sam nepomicno i gledala sam ga sa divljenjem.

Xx: Hej, ko je tamo!?

U tom trenutku sam se presekla.

Ja: Ammm... Ovaj.. Eh..

Xx: Ah... Znam ko si ti!

Ucutala sam se.

The hybrid werewolf girlWhere stories live. Discover now