14 deo

216 17 3
                                    

Svega 10min smo pokusavale da se smirimo od onog napada...

Culo se lupanje, grebanje i rezanje. Bice napeto...

Ako se Selestija prepusti iskusenju, ja necu moci da sama uzmem knjigu.

Selsetija: Bolje bi bilo da krenemo.

Samo sam klimnula glavom i krenula.

Ja: Zar ti nije imalo cudno sto je tiho?

Selestija: Da...

I dalje smo setale, nista se nije desavalo.

Bacila sam pogled po prostoriji i shvatila, da smo jedno pet puta prosle pored iste slike i ogledala.

Ja: Vrtimo se u krug..

Selestija: Ovo mora da je delo neke magije...

Ja: To sam mogla da shvatim, pre nego sto si mi ti to rekla. -_-

Nasmesila mi se, te smo stale da malo razmislimo...

Kada razmisljam volim da se gledam u ogledalo, pa pocnem da pricam sa sobom, sela sam ispred ogledala i pocela da razmisljam.

Gledajuci se u ogledalo, primetila sam ponovo belog i crnog vuka. Stajali su iza mene, te sam se okrenula, ali nikog sem Selestije i mene nije bilo u prostoriji.
Vratila sam pogled ka ogledalu i malo sam se uplasila jer umesto mog odraza videla sam ruku koja izgleda ranjeno i slabo, jedva se odrzavala na ogledalu. Pruzila sam ruku i stavila na ogledalo, kako sam je stavila tako ta ruka me je zgrabila i povukla u ogledalo.

~Selestija pov~

Nista mi ne pada na pamet... ne znam kako da preokrenem cini, a ne mogu to Anji da kazem.

U trenutku sam se okrenula ka Anji, primetila sam nesto cudno na njoj, kosa joj je promenila boju imala je belu kosu sa crnim pramenom, ruke su joj imale krzno do laktova a sake su donekle licile na sape sa kandzama, to krzno joj je bilo sivo crne boje kao druga forma vukodlaka. Takodje imala je krzno i na nogama i umesto stopala sape, pojavio joj se rep i umesto ljudskih usiju imala je vucije, krenula sam polako da joj prilazim, toliko da joj vidim lice, jedno oko joj je bilo drecavo plave boje a drugo drecavo zute. Ocnjaci su joj porasli...

Ja: A-Anja..?

Nista, ne registruje me.

Njena ruka je krenula da dodirne ogledalo, kako je stavila ruku na ogledalo, zgrabila ju je druga ruka i povukla je u ogledalo...

Ja: Znaci vrata za izlaz odavde su ogledalo ili slika...

Pokusala sam rukom da prodjem kroz ogledalo, ali mi nije islo, malo sam razmislila i pocela da odmeravam ogledalo i sliku.

Nesto je pisalo na ogledalu na latinskom.

Ja: Hm... pa da vidimo sta ovde pise.

Samo prestolo naslednik svih elemenata moze proci kroz ovo ogledalo, ali za cuvara svih elemenata imace test iskusenja. Ako cuvar bude sebican i misli samo o svojoj sreci a ne i o svojim prijateljima bice vecno zarobljen i pretvoren u kamenu statuu.

Ja: Anja nadam se da ces znati sta da radis...

~Moj pov~

Probudila sam se u potpuno drugacijoj prostoriji... vise je izgledaolo kao da sam usla u neki podrum kao iz horor filmova kojem nikad nema kraja.
Culo se mrdanje lanaca, ustala sam iz lezeceg polozaja i sedeci.

Ja: Selestija?

Sve se utihnulo, na sta me je prosla jeza, krenula sam da ustajem i kako sam ustajala videla sam da drugacije izgledam... i dalje izgledam kao covek, ali moje ruke noge, kosa izgledaju drugacije. Cak sam i osetila da imam rep i usi. Usi sam mogla da pokrecem, a ocnjaci su mi bili veci.

The hybrid werewolf girlWhere stories live. Discover now