U sumi sam, nisam tacno sigurna gde. Mracno je, jedino sto vidim jeste mali putic, obasjan mesecevom svetloscu. Cuje se savrsena melodija, lisca na vetru i krckanja grancica pod nogama.
Putic me je odveo do nekog seoceta, prelepo je. Sve je odjednom pocelo da gori. Vukodlaci, vampiri, vestice, sirene, cuvari elemenata, cuvar knjige i gargojli. Se bore protiv zarazenih sirena, demona, prvim vampirima, izmanipulisanim vukodlacima, pohlepnim vesticama i demonima gargojlima. Cekaj da li sam ono ja? Predvodim bitku? Ali sta to znaci. Oci su mi drugacije zute, ponovo su promenile boju sad su plave? Sta se to desava? Ne razumem nista. Odjednom je ispred mene iskocio neki covek. Krenuo je ka meni, krenula sam da koracam u nazad, ali drvo mi je preprecilo put. Stao je ispred mene, citav red zuba su zamenili ocnjaci. Usi su mu se izostrile, kandze su mu izrasle, krila su bila siva kao i njegovo citavo telo. Krenuo je da me udari, ali ga je nesto sprecilo. Pogledala sam malo bolje, pa to je prvi vukodlak. Van Hellsing? I ono je sigurno grof Drakula Vlad! Sta se ovde dogadja? Helsing je ubio Drakulu, ponovo? Nista mi nije jasno. Helsing se okrenuo ka meni, poceo je polako da mi se priblizava. Mesec je postao crven, a zatim su ga prekrili oblaci. Helsing se pretvorio u coveka, zatim mi je pruzao ruku da ustanem.
Helsing: Nemam puno vremrna. Dosao sam da te upozorim.
~Ja: Na sta?
Helsing: Na rat koji ce jos malo da usledi.
~Ja: Kakav rat? Ko ce se boriti sve u njemu?
Helsing: Videla si malo pre. Drakula se vratio kao i njegove neveste. Traze Frankenstajna kao i demoni. Ali to su totalno dva razlicita vremena, vampiri traze Frankenstajna koji je nastao od potpuno drugih materijala, njegovo telo je nastalo od raspadajuceg lesa. A demoni traze novog i poboljsanog njegovo telo je nastalo od svezeg lesa.
~Ja: Ali kako je to moguce? Drakula je ubio doktora Frankenstajna. Kako postoje dva?
Helsing: Doktor Frankenstajn je imao brata blizanca. Niko to nije znao, sem njegove zena. A sto se tice rata, niko ne zna gde ce se odrzati, napada ce vas sa svih strana zelece samo krvo prolice. A ti si odabrana da branis sva cudovista, prvo pocinje rat sirena, zatim vestica, pa gargojla. Veliki rat izmedju vampira, vukodlaka i demona ce biti najtezi. Tad ce biti pun mesec crvene boje.
~Ja: Sta znace te boje meseca?
Helsing: Crveni mesec donosi tugu, bol, patnju, rat, i gubitak. Zuti meces donosi srecu, uspeh, dobitak, rat, tugu i bes. Plavi mesec donosi srecu. Ali pre rata moras pronaci cuvare elemenata. Cuvara vatre i leda, cuvara biljaka i zemlje, cuvara sunca i meseca i cuvara vazduha i vode. Naravno, cuvara knjige ces lako naci, ali moras traziti vesticiju pomoc, jedna od njih je cuvar knjige.
~Ja: kako da ih pronadjem?Sve oko mene je postalo mutno, a Helsingov lik je poceo da bledi.
Cujem neciji glas kako me doziva. Zasto bas sad malo mi je falilo da saznam ko su cuvari elemenata i knjige.Milos: Anja?!
Polako otvaram oci, i pogledam u zabrinutog Milosa.
Ja: Sta je???!
~Milos: Da li si dobro?! Rane su ti se otvorile pocela si da krvaris.Malo sam se odmakla od kreveta. Zapravo, upravu je ceo krevet je od krvi. Imala sam rane na stomaku i po rukama. Odjednom me je jak bol u ruci uhvatio, pogledala sam sto me boli, na desnoj ruci je pisala poruka.
"Veceras ces saznati ko si, a vecini cudovista se to nece svidet, cak i ono sto budes postala, ta cudovista ce te mrzeti. Zato sto si nesto vise, od obicnog cudovista. Srecno."Ja: M... Milose. Sta ovo znaci?
~Milos: I ja sam pre takvu porku dobijo, pre negosto sam postao vukodlak.
Ja: Moram da je zavijem odmah, i da isperem rane i onako sam izgubila dosta krvi.Milos je otisao do kupatila i uzeo je prvu pomoc. Prvo mi je isprao rane a zatim mi je nezno zavio ruku. Otisla sam do kupatila da se istusiram da bih isprala svu krv sa sebe, zatim sam obavila higijenu. Otisla sam do ormara uzela sam top i preko njega sam obukla krop top duks bez rukava sa kapuljacom zute boje, zatim sam uzela iscepani teksas sorc, mrezaste holahopke bele boje i obula sam bele adidasove patike, uzela sam rukavice koje su bez prstiju. Od sminke nisam nista stavila, jer nisam ni osecala potrebu za sminkom. Kosu sam vezala u visok rep.
Sisla sam u kuhinju i sela za sto. Nikolas i Marko su vec uveliko jeli.
YOU ARE READING
The hybrid werewolf girl
WerewolfDa li verujete u midska bica? Pa nisam ni ja, dok nisam saznala... da sam i ja jedna od njih. A moja prica pocinje u sirotistu.