28. Kapitola

98 10 2
                                    

Sedela som v autobuse. V slúchadlách mi hral môj obľúbený playlist. Tašku som mala na druhom sedadle. Pozerala som sa von oknom. Obloha bola celá čierna a boli na nej sivé oblaky. Pritiahla som si bundu viac k sebe. Cítila som na sebe ten dážď a nepríjemný chlad. Okno už ušpinili malé kvapôčky dažďu. Malé kvapôčky vystriedal už hustý lejak. Nahmatala som tašku a pohľadala dáždnik. Dáždnik som nenašla, musel zostať na poličke v predsieni. Zazipsovala som si tašku. Prehodila som si ju cez plece a vystúpila pri škole. Na hlavu som si dala kapucňu a kráčala po ceste plnej mlák a blata. Všetci popri mne utekali a kričali po sebe.

Otvorila som vchodové dvere od školy. Z hlavy som si dala dole kapucňu. Končeky vlasov som mala mokré a z bundy mi kvapkali kvapky. Neviem ako dlho som tam stála ale podo mnou už vznikla malá kaluž. Vyzliekla som si bundu a kráčala ku mojej skrinke. Odomkla som ju a dnu som zavesila bundu. Tašku som si vložila do skrinky a zobrala som si učebnicu dejepisu, zošit a pero. Zatvorila som si skrinku a oprela sa o ňu. Oproti bol Nick a vyťahoval si zo skrinky veci. Na perách sa mi vyčaril úsmev. Dôvod prísť dnes do školy. Keď sa na mňa otočil, zakývala som mu. Naznačil rukou aby som k nemu prišla. Spravila som len päť krokov a bola som tam. Oprela som sa o skrinku a pozrela som na neho, on zase na mňa. Hlavou sa priblížil ku mne, že mi dá pusu, ale pred mojou tvárou sa objavila skrinka.
Prišiel Higher a Trent.

,,Mám dôležitú vec. Počul si to?" Vyletel hneď na Nicka Higher a zatvoril skrinku. Bola som smutná, že nás chalani vyrušili ale Nick sa oprel vedľa mňa.

,,To, že si Trentov typ. To som počul a nerád." Zamračil sa ale mykalo mu kútikmi.

,,Hej!" Ozval sa Trent a buchol Nicka do pleca. ,,Počúvaj tu tohto." Prevrátil očami.

,,Cez asi štvrtú hodinu budeme mať nejakú prednášku o alkohole a drogách." Nick si dal highfive s Higherom a potom s Trentom.

,,Žiadna chémia." Zašomrala som si popod nos.

,,Ani ja nemám rád chémiu." Nick sa odtiahol od skrinky. ,,a nenávidím algebru."

,,To viem." Zasmiala som sa. Higher sa pozrel na mňa a potom na Nicka. Videla som v diaľke veľkú čiernu hlavu. Chalanom som zakývala a utekala k Thalii. Ako pozdrav som ju objala.

,,Ták, porozprávaj mi čo všetko sa stalo na chate," potmehúdsky sa usmiala. ,, Myslím medzi tebou a Nickom." Prehodila si ruku cez moje rameno a kráčali sme spolu do triedy.

,,Dali sme si prvú pusu," videla som ako otvárala ústa aby niečo vykríkla. ,,ale pred tým som videla ako spal s nejakou babou." Cítila som ako jej klesli ramená. ,,Potom sa ešte niečo medzi nami dialo a včera sme boli na rande." Ruku zhodila môjho ramena a rozutekala sa po chodbe a začala pištať. Oprela som sa o dvere, kde máme dejepis.

,,Namanda." Zasmiala sa. ,,Ďakujem Bohu, že Rebel niečo také vymyslela." Vošli sme do triedy a sadli si na naše obvyklé miesta.

***

Učebnice som si vložila do skrinky. Rebel a Thalia ma čakali už v jedálni. Trochu som pridala do chôdze aby som nezmeškala obed. Zobrala som si tácku. Kuchárka mi na ňu hodila mäso a riedku zemiakovú kašu. Hľadala som dievčatá na našom mieste, len nikde neboli. Uvidela som Nickovu hlavu, sedeli tam aj dievčatá.

Sadla som si vedľa Nicka a položila tácku pred seba. Vedľa Rebel sedel Higher, a Thalia vedľa Trenta. Tí dvaja sa o niečom horlivom bavili ako najlepšie kamarátky.

MoonlightМесто, где живут истории. Откройте их для себя