13.Kapitola

96 12 0
                                    

,,Už nikdy ťa nechcem vidieť s Molly!" Krik Elly a následné padnutie niečoho bolo nepreslišeteľné. Postavila som sa z postele. Kašľala som na to či som len v spodnom prádle musím vedieť čo sa deje. Otvorila som dvere a pozrela do chodby. Tiež bol na chodbe Chris. Premeral si ma pohľadom a naznačil perami ,,spodné prádlo?" Odpovedala som mu myknutím pliec a sledovala Elline dvere. Prudko sa otvorili a tlačila z nich Willa. Rýchlo som svoje telo zakryla dverami ale nechala som si škáru aby som videla danú situáciu.

,,To sa dá vysvetliť, zlato." Nevine sa usmial. Ella ho ignorovala a tlačila dole schodmi. ,,Ona ma prvá pobozkala!" Rozhodil rukami.

,,Veríme." Zavrčala. ,,Už sa mi neukazuj na oči. A to svoje zlato si strč do Mollyinej riti." Zatvorila za ním dvere. Rozutekala sa do izby. Chcela som ísť za ňou ale predbehol ma Chris. Otočila som sa a vošla do svojej izby. Otvorila som skriňu. Vybrala som si tričko bordovej farby. Postavila som sa pred zrkadlo. Priložila som si ho k telu. Pootáčala som sa na pravú a ľavú stranu. Pípol mi mobil. Hodila som tričko na posteľ a išla sa pozrieť kto mi napísal.

Nicholas: Radim ti zatahuj si zaluzie

Stuhlo mi celé telo. Pozerala som sa na tú správu ako Rebel na nový kus oblečenia. Ako nechápavý debil som sa poobzerala dookola či nenájdem nejakú skrytú kameru alebo dokonca jeho postavu. Z kade ma vidí? Pozrela som von oknom. Bingo! Rýchlo som si obliekla to tričko. Otvorila som okno.

,,Čo tu robíš?" Chcela som to povedať pokojne ale vyznelo to skôr naštvane.

,,Rád sa pozerám do okien. Niekedy vidím baby v spodnom prádle." Sarkasticky som sa zasmiala.

,,Zmizni!" Šepla som pre seba. Zatvorila som okno. Obliekla som si čierne legíny. Z poličky som vytiahla knižku Zavri oči s snívaj. Dostala som ju k narodeninám. Otvorila som knižku kde bola záložka.

Bum! Bum! A znova Bum!

Naštvane som vyliezla z postele. Knižku som hodila na posteľ. Otvorila som okno. ,,Ešte raz mi hodíš kameň do okna tak ja ti hodím do tváre hrubú knihu!" Zavrčala som.

,,Len chcem aby sme si dali druhé kolo. A potom ďalšie lebo sa ti to zapáči." Uškrnul sa. Zo stola som zobrala prvú knihu čo som mala pod rukou a hodila ho po ňom. Padlo mu to na nohu. Od bolesti zakričal.

,,Ja som s tebou nikdy nespala ani nebudem!" Prudko som zatvorila okno. Počula som, ako niečo zakričal s gramofónom. Z vedľajšej izby som začula smiech. Prosím, nech nemal Chris otvorené okno.Počula som nejaký krik. Takže ho mal otvorené. Vzdychla som.

Ľahla som si naspäť do postele. Z pod vankúša som si vytiahla slúchatka a strčila do uší. Začítala som sa tak hlboko do knižky, že som nič nevnímala okolo seba. Niečo padlo v izbe na zemi, vytrhlo ma to z hlbokého čítania. Myklo ma ako keby ma potriaslo prúdom. Vytiahla som si slúchatka, v ktorých išla pesnička od Arctic Monkeys I wanna be yours. Pri mojom malom stolíku stál Nick so širokým úsmevom. Usmievaj sa! Ja sa zatiaľ budem snažiť ukludniť svoje splašené srdce. Pokrútila som nad ním hlavou. Jedno slúchatko som si dala do ucha a pokračovala v čítaní. Po pri čítaní prvých viet mi napadli dve myšlienky. Ako sa sem dostal a prečo je tu. Položila som si knižku na brucho oprela sa na lakte.

,,Čo tu robíš?" Zodvihla som obočie a žmolila som kúsok obliečky medzi prstami na pravej ruke.

,,Prišiel som ti opraviť gramofón a vrátiť knihu." Hodil mi ju na posteľ. Sadol si na stoličku, tak že mal operadlo mal hrudi.

,,Neverím, že ťa moja mama pustila dnu." Zasmiala som sa.

,,Pozná Ericu, takže v pohode." Pozrel sa mi do očí. Odvrátila som pohľad na jeho, teda môj gramofón. ,,Ak by si chcela vedieť tvoj gramofón už je v pohode tak pôjdem." Postavil sa. Niečo mi vravelo nech ešte ostane. Poslúchla som.

MoonlightOù les histoires vivent. Découvrez maintenant