Martin ile birlikte Richert'ın yanına gittik. Martin'in boynundaki çiziği Richert'da fark edince hemen ayaklandı ve ne izi olduğunu sordu. Martin kısa bir süre cevap vermedi, ardından Richert'a arabanın kapısının çizdiğini söyledi. Zaten bir ısırık izi olmadığından kimse çok dikkate almadı.
Güneş doğalı çok olmamıştı Tess ve Finc bir kaç parça yiyecek hazırladılar. Finc'in sürekli Tessy'nin yanında olması canımı sıkıyordu bu artiste hiç ısınamadım. Herkes bir kaç lokma yedikten sonra dışarıdan bazı sesler geldi. Martin "Ben hallederim" dedi ve hızla masadan kalktı, dakikalar sonra aramıza geldiğinde dışarda sessizlik olmuştu ancak biz silah sesi falan duymadık nasıl susturdu ki, bu durum yalnız benim dikkatimi çekti sanırım kimse bir şey söylemedi.
Artık öğlen olmuştu cephanemizin az olduğunu fark eden Richert gidip silah bulmamız gerektiğini söyledi. Herkes onayladı, Martin Richert'a dönerek "Ben Finc ve Tom'la giderim senle Tessy burada kalın" dedi. Finc ile bir yere gitmek mi? düşüncesi bile çok can sıkıcıydı.
Marketin kapısını açtığımızda dışarda hiç zombi falan yoktu, ilginç olan bir kaç gündür buranın bu kadar sakin olmasıydı.
Ben arka koltuğa oturdum Finc ise ön koltuğa zaten yan yana oturamazdım. Martin ile yaklaşık 30 dakika yol gittik yol boyunca hiç kimse konuşmadı.
Büyük bir binanın önüne gelince Martin frene bastı, durduktan sonra arabadan indi tabi bizde arkasından..
Martin belinde ki silahı çekerek binaya doğru yürüdü. İçeri girince ortam çok sessizdi. Silahların bulunduğu bölüme doğru gittik hepimiz alabildiğimiz kadar silahı aldık geri dönmek için kapıya doğru giderken bize doğru koşan iki zombiyi fark ettik silahımızı çekene kadar dibimize kadar yaklaştılar bile. Martin kendini hemen Finc ve benim önüme attı. Finc ve ben Martin'in hiç şansı olmadığını biliyorduk çünkü aralarında santimler vardı ateş edecek vakit yoktu. Martin zombilerle göz göze gelince iki zombi de kendini frenledi ve Martin'in gözlerine bakmaya başladı. O sırada Finc ve ben silahımıza davranarak iki zombinin de beyinlerini havaya uçurduk. Martin arkasını döndü ve "yürüyün" dedi. Finc ile çok şaşkındık zombiler nasıl durdu ve Martin'i ısırmadı.
Arabaya doğru ilerledik elimde tuttuğum silah nasıl olduysa yere düştü. Eğildim ve silahımı aldım o sırada Finc arabaya binmiş Martin ise biniyordu. Birden Martin'e bir şey oldu. İçine ayı girmişcesine bağırmaya başladı, arabaya atladı ve gazı kökledi. Ben şaşkınlıktan ölmek üzereydim, araba az ilerledikten sonra anca arkasından bakabildim. Araba birden durdu ve Finc arabadan atladı bana doğru koşmaya başlayınca martin arkadan Finc'i yakaladı ve gözlerine bir süre baktı saniyeler içinde Finc de Martin de arabaya atlayarak ortadan kayboldular. Neler olduğunu anlayamadım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mizahi Zombiler
Science FictionŞimdi izlediğimiz zombi filmlerinin gerçek olduğunu düşünün. Tabiki düşünmediniz bende sizler gibi düşünmedim. Ancak koca şehirde şuan zombilerle yaşıyorum. Evet yaşıyorum tek sorun onların beni yemek istemeleri, nerede eski komşular adam gibi du...