-13-

2.1K 142 8
                                    

Mideme kelebek mi girmiş yoksa öküz mü girmiş belli değil. Vay anasını ne oluyor bana midem ağrıyor.

-Burası neresi?

-Ben nerdeyim?

-La ben kimim?

Tess aşkım benim.

İki el silah sesi duyuldu. Ses ile kendime geldim rüyada mıyım? Gerçek mi? bilemiyorum Tess beni öpmüş müydü? Evet evet öpmüştü.

Motosikleti kullanan Tess bizi biraz daha hızlandırdı az daha hızlansak belki uçabiliriz. Sonunda kendime gelmiştim daha fazla hızlanmamızın sebebi silah sesleriydi. Arkamızdan bir ışık belirdi arkamı döndüğümde beyaz bir Astra model Araba bizi takip ediyordu.

Rüzgardan pek duyulmasa da Tess'e bağırdım "Biraz yavaşla bak yaşayan birileri var" ardından Tess de bana bağırarak "o Richert!!" dedi. O an neye uğradığımı şaşırdım. Araba nerden gelmiş?

Bu nasıl bir düşman? "Ben zombileri özledim" en azından zombiler araba kullanamıyor. Hem Richert bizi bulabildiğine göre geçmişini hatırlıyor olmalı.

Tess ilk sokaktan sağa hızlı bir şekilde giriş yaptı neredeyse yere kapaklanacaktık Richert sokağı dönmek için yavaşlamak zorundaydı. Yine de aramızdaki mesafeyi fazla açamadık bizden hızlıydı neredeyse yetişmek üzereydi. Havanın karanlık olması Tess'in Motosiklet kullanışını zayıflatıyordu.

Richert bize yaklaşmak üzereydi aramızda iki metre mesafe ya vardı ya da yoktu, yolun sonuna doğru gelmiştik büyük bir bina vardı önümüzde ve sola doğru U dönüşlü yol ( Tam yol ) vardı.

Yolun ucuna bir metre kala Tess frene basarak motoru sola doğru yatırdı. Neredeyse duvara tökezliyorduk ama iyi bir dönüş yapmıştı Tess. Yaşasın Drift!! Bu kızın bir harika olduğunu söylemiştim.

Yolda dönüş yaptıktan sonra ilerlemeye başlayınca arkamızdan gelen büyük bir gürültü. Tess frene bastı ortalık toz duman olmuştu anlaşılan Richert o arabayla iyi bir dönüş yapamamış ve duvara gömülmüştü.

Zaman kaybetmeden Tess gazı kökledi.

Dakikalar içinde Tess bizi eskiden kaldığımız marketin önüne getirdi. Ne işimiz vardı burada. "Ne için buraya geldik Tess" diye sorduğumda Tess bana "Burası bu illetin başladığı yer belki bitişini de burada bulabiliriz" bir bakıma haklıydı ama burası çok tehlikeliydi.

Tess içeri girmek zorunda olduğumuzu söyledi marketin arka bölümüne giderek Martin'in neler araştırdığını öğrenmemiz gerekiyordu.

Silahımızı çektik ve duvarları simsiyah olmuş ortalık darmaduman olan markete Tess önde ben arkada girdik. İçeriyi biraz yokladık kimse yok gibi görünüyordu ama kesin sonuç lazımdı bize yerden bir taş aldım ve ileriye fırlattım.

Sesin olduğu yere gelen giden olmadı anlaşılan kimse yoktu Martin ve Finc buradan gitmişti.

Marketin arka bölümüne doğru ilerledik. Arka taraf bir kapı ile kilitliydi, nasıl açacaktık? Tess silahını çekti ve anahtar yuvasına bir el ateş etti. Kapı açıldı içerisi çok karanlıktı Tess sağ taraftaki duvara dokundu ve ışıklar açıldı bu kız işini biliyordu.

İçeride uzunca bir masa duvarlarda zombi resimleri bazı kaplar içinde fareler ve yavru köpekler vardı. Masanın yanına doğru yaklaştık üstünde tüpler içinde üç farklı renkte sıvılar vardı. Yanında ise şırınga kutusu duruyordu.

Martin burada neler çeviriyordu?

Büyük bir rulo şeklinde kağıt vardı elime aldım ve açtım içinde bazı şekiller vardı bu renkli tüplerin de resimleri vardı.

Kağıdın birinci bölümünde sarı renkli tüp ikinci bölümünde mavi renkli tüp ve üçüncü bölümünde kırmızı renkli tüp vardı.

Anladığım kadarıyla üç farklı deney denemişti ama nasıl olduysa kendi bir yaratığa dönüşmüştü. Tess'i yanıma çağırıp kağıdı gösterdim. Biraz bakındıktan sonra bir şırıngaya mavi renkli tüpteki sıvıyı koydu. Bana dönerek "Hepsini denemeliyiz" dedi.

Farelere doğru ilerledi. Fareler çıldırmış gibiydiler bunlar normal fare değildi. Tess şırıngayı farelere vuracaktı. Yaklaştı farelerin bulunduğu kaplara. Birden ne oldu nasıl olduysa bir silah sesi geldi ve Tess kanlar içinde yere yapıştı.

Buda nesiydi? Hey Tess ayağa kalk..

Mizahi ZombilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin