Yerde kanlar içinde kalmıştı Tess, marketin karanlığından yayılan ayak sesleri neler oluyordu ?
Ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu lanet olası yaratıklar...
-Hey Tess kalk diyorum ama kalkamıyor yarı baygın bir şekilde bir şeyler söylemeye çalışıyor o sırada ayak sesleri iyice yaklaşmıştı.
Tess zor bir konuşmayla bana "Hemen saklan" dedi. Yapacak başka da bir şeyim yoktu zaten. Gelen her kimse ondan saklanmam gerekiyordu. Saklanacak bir yer yoktu gidebileceğim tek yer odada ki masanın arkasıydı hızla oraya ilerledim.
Odanın sessizliğini ayak sesleri bozdu bu gelen Richert idi ölmemiş..
Karşımızda büyük bir düşman vardı sanırım ölmüyordu o kazadan sağ kurtulmak mucize olmalıydı. Richert yerde yatan Tess'i gördü ve önüne doğru eğildi. İçimden "Ona dokunma pislik" dedim ama o pis elleriyle Tess'in suratını elliyordu.
Lanet herif ellerini Tess'in boynuna götürünce çılgına döndüm bir şeyler yapmalıydım.
Silahımı çekip vurmalı mıyım?
Ama mermi bunlara işliyor mu ki her şeyi berbat edebilirdim.
Richert Tess'in boynunu sıkmaya başlayınca dayanamadım masanın arkasından hızla kalkarak Tess'in yere düşürdüğü şırıngayı alıp Richet'ın sırtına sapladım.
Öküz gibi anıran Richert Tess'i bırakıp üstüme yürümeye başladı çok korkmuş olsam da Tess hala hayattaydı ölsem ne olur ki...
Geri geri adımlar atıyordum yol bitmiş olmalı ki sırtımın duvara yapıştığını fark ettim sonum gelmiş miydi? Richert beni şuracıkta öldürecek.
Richert ellerini kaldırınca gözlerimi ani bir hareketle kıstım. O an Richert daha bana dokunamadan yere yapıştı ve kulakları sağır edici bir ses ile bağırmaya başladı.
Hemen Tess'in yanına gittim çok iyi gözükmüyordu ama hala nefes alıyordu. Richert'ın sesi kulaklarımızı deliyordu nerdeyse. Birden Richert'ın sesi kesildi ve can çekişiyormuş gibi yerde kıvranmaya başladı. Kıvranmaları da kısa sürdü artık ne sesi çıkıyordu ne de hareket ediyordu oracıkta kalakalmıştı sanırım ölmüştü.
Tess dedim iyi misin? Bana buradan uzaklaşmamı onu bırakmamı istedi. ASLA...
Bir an öldüğünü sandığımız Richert kıpırdamaya başlamıştı. Silahımı çektim ve Richert'a doğru tuttum saniyeler içinde Richert kendini düzelterek doğruldu elimdeki silahı görünce ellerini direk havaya kaldırdı. Bize saldırmadı korktu. Richet'a "Aferin işte böyle olcan" dedim gülerek. Richert bana "Tom indir o silahı neler oluyor burada" dedi o an Tess ve ben şaşkınlıklar içindeydik. Yerde kanlar içinde kalan Tess'i fark edince Ric ani bir hareketle yanımıza geldi Tess'in kolunu tutarak sıkmaya başladı.
"Ellerini hemen onun üzerinden çek" Richert "saçmalamada şuradaki bezi hemen getir" dedi. Hiçbir şey anlamıyordum? Richert bizim Ric'ti.
Yapacak başka bir şeyim yoktu hemen masanın üstündeki bez parçasını alıp Richert'a verdim. Tess'in kolunu sarmaya başladı. "Ciddi bir yara gibi görünmüyor kurşun sıyırmış" dedi Ric, bizim şaşkın bakışlarımızı fark eden Richert bir an duraksadı.
"Neler oluyor size? Tessy'e ne oldu kim vurdu onu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mizahi Zombiler
Science FictionŞimdi izlediğimiz zombi filmlerinin gerçek olduğunu düşünün. Tabiki düşünmediniz bende sizler gibi düşünmedim. Ancak koca şehirde şuan zombilerle yaşıyorum. Evet yaşıyorum tek sorun onların beni yemek istemeleri, nerede eski komşular adam gibi du...