-2-

4.8K 209 31
                                    

Sanırım aşık oldum. Koşarak dudaklarını öpmemek için kendimi zor tutuyorum.

Bu kız çok etkileyici bakıyordu o sarı saçları rüzgar da nasılda uçuşuyordu. Güzeldi ama bir o kadarda öküzdü bana sert bir sesle ısırılıp ısırılmadığımı sordu. Yüzüne gülümseyerek "ısırılmadım hala yakışıklıyım" dedim.

Takmadı bile döndü arkasını ara sokağa girdi. O neydi ya siyah bir Motosikletin üzerinde geldi. Çok pis etkiledi beni yanıma yaklaşarak "bol şanslar" dedi ve gaza bastı.

Arkasından bağırdım ancak saniyeler içinde kayboldu. Arkadaş çok tatlı bir kızdı ya. İnanın Lily'den bile daha çekiciydi az daha kalsa dayanamaz öperdim. (Gülümseme) Sonrada ağzıma ederdi ben bunu sezdim, hissettim.

Neyse Woswos'umun gazını bu sefer fulledim bastım gaza. Hastayım şu arabanın bağırışına şehre gidecektim. Sürerken uyumam diye umuyorum.

Bir kaç saat sakin bir yol gittikten sonra önümü 10-15 kişilik bir zombi grubu kesti. Sayıları fazla olduğundan ezip geçemedim ... Sonuçta film çekmiyoruz burada boru gibi karşımdalar.

Bir tanesi ön kapıya doğru geldi. Malum bir kaç saat önce bir tanesi camı patlatmıştı, elini camdan sokarak beni çekiştirmeye başladı. Bunu fark eden diğerleri de Woswos'umun önünden çekilip yana doğru ilerledi. İçeriye üç kol girmişti bile neyse ki ön taraf boşaldığı için gaza basabildim. Bir tanesi bir kaç metre sürüklendikten sonra o da yere yapıştı. BUUM by by gençler.

Yoluma devam ettim dur dedim bir radyo açayım, tabi ki yayın yoktu. Ancak son frekanslara gelince bir cızıltı bir insan sesi duydum. Tam çekmiyordu arabadan indim tepedeki anteni oynatarak yayını netleştirdim.

Bir erkek sesi vardı onu dinlemeye koyuldum.

"Sesimi duyan işiten birileri varsa burada erzak var, silah var, burası güvenli. Sesimi duyanlar New York Center Radyo Binasına gelsin. Burada güvenli olacaksınız."

Bunu duymak beni çok rahatlatmıştı. Yaşayan birileri vardı, Motosikletli kızdan sonra ilk kez yaşayan bir insan sesi duydum.

Bastım tekrar Woswos'umun gazına aradan geçen bir saat kadar sonra şehre ulaşmış olmalıyım ki New York tabelasını gördüm.

Şimdi tek yapmam gereken şu koca şehirde radyo binasını bulmaktı, vay arkadaş ya yol iz mi biliyorum nerden bulacağım.

Neyse şehri biraz turladıktan sonra Woswos'umun gazının azaldığı gördüm. Hemen köşeye çektim indim yanıma aldığım gazla depoyu doldurdum.

Tam arabama bineceğim sırada bir çığlık sesi geldi. Sesin geldiği sokağa gitsem mi bilemedim. Boş ver gideyim en iyisi dedim arabadan levyeyi kaptığım gibi sokağa doğru ilerledim. Çok karanlıktı, yaklaştıkça görüntü netleşmeye başladı bir kaç zombi yerde uzanan bir kadının başındaydılar. Galiba çok geç kalmıştım yapacak pek bir şey kalmamıştı.

Arkamı dönmemle gözlerimin fal taşı gibi açılması bir oldu. Vay anasını ya her taraf zombilerle kaplanmış kaçacak yer yoktu.

İyice kalabalıklaştılar elimdeki levye ile hepsini öldüremezdim. Belki bir kaçını halledebilirim ama bu kadarı bana bile fazla...

Ne yapacaktım şimdi?

Ne yapmalıyım?

Mizahi ZombilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin