"Martin'i ben çok fazla tanımıyordum, aslında onu tanıyan Richert. Finc ise benim kuzenim o yüzden biraz yakındık. Richert'la benim aram gerçekten çok iyiydi bir gün Martin ile nasıl tanıştıklarını sorduğumda bana Martin'i ölü zannedip arabayla çarptığını söyledi.
Daha sonra onun ölü olmadığını öğrenmiş ve çok yakın arkadaş olmuşlar. Richert radyo binasında kaldığı süre zarfında Martin sürekli markette olurmuş, bir gün Richert Martin'e bakmak için markete indiğinde marketin arka kısmının darma duman olduğunu görmüş orada çeşitli bilimsel aletler varmış ve renk renk ilaçlar yere dökülmüş.
Martin köşede oturmuş ağlıyormuş, Richert Martin'e yaklaşıp neler olduğunu sorduğunda Martin sinirli bir tavırla Richert'ı tersleyip oradan kovmuş.
Richert yukarı çıktıktan hemen sonra Martin de çıkmış. Martin Richert'ın yanına gelip bir daha markete inmemesini sert bir tavırla söylemiş o günden sonra Martin bir daha hiç radyo binasına çıkmamış hep marketteymiş.
Daha sonra radyo binasını zombiler basınca markete gittik sende kayıp oldun o gün aşağı indiğimizde orada Finc'i gördüm. Martin Finc ile dışarda karşılaşmış ve yanına getirmiş.
Zaten fark etmişsen Martin ile Richert pek konuşmazlardı. Oraya Richert ile girdiğimizde Finc aşırı derece mutlu olmuştu sanki orada zorla tutuluyor gibiydi. Bu yüzden sürekli bana yakındı. Aslında Martin bu zombi salgınını ortadan kaldırmak için çeşit çeşit çalışmalar yapmış. Son deneyinde ise anlattığım gibi değişmiş.
Gündüz siz çıktıktan bir kaç saat sonra martin ve finc geldi. Ben ve richert seni sorduğumuzda hiçbir şey demediler. O sırada martin öküz gibi anırmaya başladı gözleri siyah sanki yaratığa benzer bir hal aldı. O sırada Finc üstüme atlayıp gırtlağıma yapıştı güç bela üzerimden attım.
Martin ise Richert'ı yakalamış gözlerini kısmadan Richert'a bakıyordu. O sırada silahımı çekerek Martin'e ateş etmeye başladım. Ancak mermi işlemiyordu. Saniyeler içinde Finc ve Richert üzerime doğru koşmaya başladılar Martin ise sadece izliyordu. Onlara ateş edemezdim. Hemen oradan uzaklaştım.
Arkamdan koşturuyorlardı, kendimi marketten hemen dışarı attım. Richert'ın marketin dışında bıraktığı bir adet el bombası vardı onun pimini çekerek içeri attım ve Motosikletime atlayıp uzaklaştım. Daha sonra yolda seni buldum."
- "Ne yani Richert öldü mü ?"
Hala olayı anlayamamıştım Martin'in içine saçma sapan kötü ruhlar mı girmiş.
Birden o sesi tekrar duydum içine ayı girmişçesine bağıran Martin'in sesiydi bu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mizahi Zombiler
Fiksi IlmiahŞimdi izlediğimiz zombi filmlerinin gerçek olduğunu düşünün. Tabiki düşünmediniz bende sizler gibi düşünmedim. Ancak koca şehirde şuan zombilerle yaşıyorum. Evet yaşıyorum tek sorun onların beni yemek istemeleri, nerede eski komşular adam gibi du...