Neler oluyor burada Finc ve onu ısıran ufak kız yerde uzanıyorlardı. Arabada kimler varsa ateşi bize değil Finc ve küçük zombiye açmışlardı.
Tessy, Richert ve ben yerde uzanıyorduk ilerdeki araba üstümüze doğru geldi ve yanımızda durdu içinde kimlerin olduğunu görmek için iyice bir süzdüm ama camları siyah olduğundan hiçbir şey göremedim.
Yanımızda duran arabanın önce ön sol kapısı daha sonra diğer kapıları açıldı arka taraftan takım elbiseli biri arabadan indi daha sonra üç kişi daha indi onlarda takım elbiseliydi.
Tessy "Bunlarda kim ?" diye sordu. Hiç bir fikrimiz yoktu.
Arkadan inmiş olan adam üzerimize doğru gelince hemen ayağa kalktık Richert "ne istiyorsunuz?" diye sordu gelen adama.
Adam üçümüze de ters ters bakarken hızlı bir hareketle silahını çekti ve diğer üçü de.
Richert'da çekmek istedi ama adamların "sakın" anlamına gelen kafa sallamasını fark edince durdu.
Adamlar resmen Eagle silah çektiler en sevdiğim marka bu önceden bende de vardı özledim bak şimdi.
"Cohn silahları topla" diye söyledi biri ötekine. Adam Richert'ın yere bıraktığı silahı aldı Tess ve bana "silahlar" diye söylendi. Tess sert tavrıyla "bizde yok sadece bir tane vardı onu da aldın hem siz kim oluyorsunuz?" diyerek sesini yükseltti.
Adam gülmeye başladı o ciddi tavrı kaybolup gitti neredeyse kahkaha atacaktı ki arkadaki adam "KES" deyince aniden sustu.
Arkada duran adam Richert'a doğru yaklaşarak "iyi şanslar" dedi ve arkasına bile bakmadan arabaya bindi diğer üçü de arkasından atladılar.
Bunlarda kim? diye söylendim kendi kendime Richert bir yerlere dalmış olmalı beni duymamıştı. Araba çalışırken bagajdan sesler gelmeye başladı tekme atıyordu sanki biri.
"Orada biri var Tess hemen kurtarmalıyız" dedim heyecanlı tavırlarla.
Richert "hayır bekleyin" diye çıkıştı derdi neydi bunun adamlar bize posta koydu ya.
Araba yavaş yavaş uzaklaşmaya başlayınca Richert koşarak motora atladı "hadisenize" diye bağırdı. Tess ve ben hiçbir şey anlamamışta olsak hızlıca koşarak motora atladık. Richert gaza basınca Finc'in ölü bedenini fark ettik bakamadık sevmesem de üzülmüştüm öldüğüne.
Richert önde giden aracı takibe almıştı mesafeyi koruyordu aksi takdirde bizi fark edebilirlerdi.
Kısa zaman içinde adamların bizim biraz önce çıktığımız marketin orada durduğunu fark ettik.
Adamlar teker teker arabadan indiler ikisi arabanın arka tarafına geçerek bagajı hızlı bir şekilde açıp içinden kırk yaşlarında bir adam çıkardılar elleri ve ayakları bağlıydı ağzında ise sarı koli bandı vardı. Önce ağzındaki bandı daha sonra ipleri çözdüler adam çok korkmuşa benziyordu.
Onlardan uzak bir yerde durduğumuzdan bizi fark etmiyorlardı.
Richert bagajdan çıkan adamı görünce "Johnet" diye çıkıştı. "Onu kurtarmalıyız arkadaşlar" dedi Richert.
Tess "Bunlar kim Richert, 'Johnet' kim?" diye sordu.
Richert "Johnet görebileceğin en iyi bilim insanı benimde çok yakın dostum" dedi. "Peki ya o adamlar kim? Ne istiyorlar Johnet dan?" diye sordum. Richert bize o adamların kimyasal bir şirketin sahipleri olduğunu söyledi. Belki de bu zombi salgını onların eseriydi.
Richert bize Johnet, Martin ve kendisinin çok iyi arkadaş olduğunu ama bunu kimseye söylemediklerini anlattı çünkü hepsi rakip şirketler adına çalışıyorlardı.
"Ne yani Richert sen bir bilim adamı mısın?" diye sorunca "ne yani ilk defa mı gördün" diyerek hafiften gülümsedi.
"Tabi ki ilk defa gördüm" diye sorunca Richert'ın cevabı gelmeden Tessy söze girdi. "Johnet'ı kurtarmalıyız diyorum anlaşılan adama zorla bir şeyler yaptırıyorlar" bu kız hep haklı arkadaş.
Adamlar Johnet'ı da alarak markete girdiler peki ya neden buradalardı.
Richert biraz düşündükten sonra "bu adamlar Martin'in şirketinde çalışıyorlar bunlar kötü adamlar bu işte bir iş var yakında çıkar kokusu" diye söyledi.
Tess öne atılarak "Hadi o zaman Johnet'ı kurtarıp olanları öğrenelim" diye atladı.
Önce şu gelen iki zombiyi halletsek iyi olacak diye söze girdim. Ancak belirginleşince bize doğru iki değil büyük bir ölü grubunun geldiğini fark ettik.
U<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mizahi Zombiler
Science FictionŞimdi izlediğimiz zombi filmlerinin gerçek olduğunu düşünün. Tabiki düşünmediniz bende sizler gibi düşünmedim. Ancak koca şehirde şuan zombilerle yaşıyorum. Evet yaşıyorum tek sorun onların beni yemek istemeleri, nerede eski komşular adam gibi du...