Resim; Khun(Kris Wu)
"Ne yani bugüne kadar bir motosiklet için mi Khun'la görüştün." Emma, sitem ve şaşkınlığı birbirine girmiş bir şekilde söyledi. Eymen, umursamazca siyah motosikleti bir bez parçasıyla silmeye devam etti. "Tamam anlıyorum. Üniversiteden yeni mezun oldun ve bu senin ilk işin. Ama neden bir motosiklet?.." Emma'nın sesi biraz yüksek çıkınca Eymen tıslayarak elinde ki bezi attı.
"Seni sinir eden şey motosiklet mi yoksa eski sevgilin mi?" dedi Eymen, Emma'nın gözlerine bakarak. Emma afallayarak gözlerini Eymen'den kaçırdı. "Neyden bahsettiğini bilmiyorum." , "Hayır çok iyi biliyorsun..." Emma'nın omuzlarını sıkıca tutup konuşmaya devam etti. "... Bak Khun'un senin eski sevgilin olması umurumda değil. Sadece onunla motosiklet için görüştüm. Bu durumu neden bu kadar büyütüyorsun anlamıyorum."
Emma, canı acıdığı için gözleri dolmuştu. Eymen, bunu fark edince ellerini gevşetip sarıldı. Sessizce kulağına fısıldadı. "Üzgünüm.. Canını acıttığım için." gülümseyerek birbirlerine baktılar. Emma, elini burnuna götürüp tuhaf bir şekilde Eymen'e baktı. "Ne? Ne oldu?" Eymen, gözlerini kocaman büyüterek konuştu. "Kokuyorsun.. Tıpkı şu teneke yığını gibi." motosikleti göstererek konuştu.
Stüdyoya, çalışanların gelmesiyle toparlandılar. Görüntü yönetmenin seslenmesiyle Eymen, çekime başladı. Üniversiteden beri hayali olan ilk adım bir dergide çalışmak ve kendisi gibi motosiklet seven insanlara çektiği fotoğraflarla doyasıya anlatmak. Eğer bunda başarılı olursa her ay sadece motosikletlerle ilgili kendi eseri olan dergi yayımlamaya başlayacak.
Emma, Khun'la görüştüğü için ne kadar kızgın olsa da bu o kadar uzun sürmedi. Çünkü şu an Eymen hayaline bir adım atabildiği için mutlu görünüyordu. Eymen, motosiklet çekimlerine devam ederken stüdyoya Khun geldi.
...
"Eğer işin bittiyse şimdi ödemen gerekiyor." , "Evet bitti. Gidelim." Eymen ve Khun ayaklanınca Emma anlamamışca Eymen'e bakıp kolunu tuttu. "Nereye gidiyorsun?" , "Sen de gel istersen." Emma tereddüt etse de Eymen'in yanında olup, model olarak kullandıkları motosikletle birlikte stüdyodan ayrıldılar.
Emma, o çok sitem ettiği motosiklete binmek zorunda kalmıştı. Hareket etmeye başladığında korkuyla kollarını Eymen'in beline sıkıca sardı. Eymen, küçük bir kahkaha atıp kaskın içinde buğulu çıkan sesiyle konuştu. "Endişelenmene gerek yok sevgilim. Şimdi benim diyeceklerimi yap. Bak çok seveceksin. Ellerini yavaşça hava kaldır, rüzgarı hisset."
Emma, tereddütle sevgilisinin dediklerini yapacakken cesaret edemeyip ellerini Eymen'in üzerinden çekmeden tekrar sıkıca sarıldı. "Güven bana." deyip Eymen, sağ elini Emma'nın ellerine götürüp kendisinden ayırmayı sağladı. "Tamam bir kez deneyeceğim ama yavaş sür." Eymen olumlu anlamda kafasını salladı. Emma, yavaşça kollarını havaya kaldırdı. Gözlerini kapatıp saçlarının rüzgarda dalgalanmasına izin verdi.
Eymen, yavaş yavaş hızını artırmaya başladı. Çünkü bu hissi onunda bilmesini istiyordu.
"Woah~ Bu harika." , "Söylemiştim sana seveceksin diye."
...
Büyük boş bir araziye geldiler(düz bir yol var ama ev yok.). Sataniste benzeyen bir kaç kız ve motosikletli bir kaç erkek vardı arazide. Emma, Eymen'in kolunu sıkıca tutup sessizce konuştu. "Neden geldik buraya?" , "Küçük bir yarış yapacağız sadece." Emma kaskını çıkartınca uzun boylu erkeklerden biri yanlarına yaklaştı. "Uzun zaman oldu Öykü pardon Emma demeliydim."
Eymen anlamaya çalışırcasına Emma'ya baktı. Emma, afallayıp gözlerini kaçırdı. "N-ne demek istiyorsun anlamıyorum." Emma'nın gözlerini kaçırıp kekeleyerek konuşması, üstelik onu burada başka erkeklerinde tanıması Eymen'i sinirlendirmişti. Khun, uzun adamın yanına gelip "Artık işimize bakalım Yan An."
Başlangıç çizgisi belirleyip, motosikletleriyle birlikte sıraya geçtiler. Zayıf kısa şort giyen kızlardan biri elinde bir bayrakla ortalarına geçip yarışı başlattı.Vote ve yorun bırakınız💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Kahvem
RomanceBağımlılık yapan bir tutku. Dergi fotoğrafçılığın da çalışan genç bir adam ve esnaflığa atılan genç bir kız... Yazım: 2017