Don't..tell me what to do~
And don't..tell me what to say~~
"Erghhh." Tangannya meraba-raba ruang kosong di sebelahnya. Apabila tangannya berjaya mencapai telefon bimbitnya, terus ditekannya dismiss. Kepalanya kembali terlentok ke atas bantal.
Fire!!
Dismiss.
Boombayah!! Yah yah yah boombayah!!
Dismiss.
Oppayaa!
"Babi."
Dia mencapai semula telefon bimbitnya itu. Berkerut dahinya apabila cahaya telefonnya memanah mata.
Message from
Boss tagune.
You tak masuk ka harini? Itu model baru sudah datang mau join kita. Kalau you tak mau wa boleh partner dia sama dengan itu Alice.
Don't dare you! I'm coming!
"Boss bodoh. Sengaja je dia nak naikkan darah aku. Dah tau aku dengan si Alice, nak jugak dia partnerkan girlfriend aku." Telefon bimbitnya dilempar ke atas katil. Dia menanggalkan pakaiannya sebelum membalut dirinya dengan tuala tanpa risaukan apa-apa. Dah jadi model baju dalam pastinya dia tak kisah jika telanjang. Langkah di arahkan ke bilik air untuk membersihkan diri.
.
Jina merapikan rambutnya yang kini mencecah pinggangnya. Baju singlet putih dipadankan dengan denim jeans. Bagi menyerlahkan bibirnya yang tak tebal dan tidak pula nipis, lipstick berwarna merah dicalit.
Dia tersenyum apabila melihat pantulan dirinya di cermin. Seksi. Cukup sahaja untuk menggoda mana-mana lelaki and oops tidak. Jina tidak layan lelaki.
Langkahnya laju sahaja menuruni anak tangga tanpa tergelicir. Kunci kereta dicapai sebelum membuka pintu.
"Baby! Jaga rumah elok-elok okey? Mummy keluar nak pergi kerja!"
"Meow!!" Seekor kucing maine coon keluar dari tempat persembunyiannya. Dia memandang wajah Jina dengan riak malas.
"Bye bye! Muah!"
Jina memberi flying kiss pada kucingnya sebelum menutup rapat pintu.
♡♡
"Haa sudah mari pun Akak hot kita! Sini sini kenal sama ini budak baru." Lelaki yang sudah separuh abad itu menarik lengan milik Jina. Terdorong wanita itu dibuatnya.
"Inilah model baru yang I nak you partner sama dia. Sama-sama sexy barulah dapat picture meletop!" Bising bosnya.
"Annyeonghaseyo." Lelaki itu menunduk hormat padanya memandangkan Jina ialah senpai di sini. Namun dia membuat muka dan menjeling wajah gembira bosnya.
"You tak kata pun partner I lelaki! Apa ni..!"
Lelaki tua itu sudah gelisah.
"Sorrylahh. I tak inform you awal-awal. Kalau you tak mau I boleh bagi pada Alice."
Muka Jina mula berubah. Bibirnya diketap.
YOU ARE READING
Married A Lesbian?!
FanfictionPsycho Love 2 "Saya cintakan awak tapi saya tak boleh lupakan dia." Sequel from Psycho Love. 100% From me. (Byuntae alert )