26

589 56 10
                                    

"Jungkook.."

Nama itu akhirnya meniti di bibir aku. Aku tidak dapat menahan air mata aku daripada mengalir keluar. Tubuh aku sudah layu dikerjakan Jimin. Hanya disebabkan aku cuba untuk melarikan diri, dia mula bertindak kasar.

Aku tak tahan. Aku nak balik. Aku nak jumpa omma. Aku nak jumpa appa. Aku nak jumpa Jungkook.

Bayangan wajah-wajah mereka membuatkan tangisan aku semakin kuat.

"Sayang."

Pintu yang dibuka itu membuatkan bilik aku yang gelap gelita itu menjadi sedikit terang. Mata aku menjadi silau namun aku masih dapat melihat bayangan Jimin yang sedang mendekati aku yang terbaring lemah di atas katil.

Katil aku berombak tatkala dia mengambil tempat di sisi aku. Mata aku dipejam rapat. Bergetar kelopak mata aku tatkala aku terasa jari jemarinya menyapu lembut air mata aku.

"I'm sorry baby.."

"Forgive me.."

Rasa geram kini mencengkam dada aku. Senangnya dia minta maaf lepas apa yang dia dah buat. Pukul aku, minta maaf. Lepas tu? Pukul lagi?

Cup. Bibir aku dikucupnya.

Cup. Kali ini lebam yang ada di tubuh aku dikucupnya pula.

"Jimin.." Aku tak selesa.

Aku cuba menjauh dari dia namun lelaki itu lebih pantas untuk mengunci pergerakan aku.

"I'm your husband. You're mine." Segala kenyataan yang keluar dari mulutnya ialah arahan dan amaran untuk aku.

Sekali lagi. Aku terpaksa mengalah dengannya. Aku mula rindukan kebebasan untuk diri aku. Kebebasan untuk mengawal hidup aku sendiri.

Jungkook. Tolong aku.

-

'Kau penyamar.'

Jungkook memejamkan matanya rapat. Suara itu lagi. Suara tu. Boleh buat dia naik gila!

Lelaki itu berlari ke biliknya. Dia mengeledah semua ubat-ubatan yang tersusun di dalam laci biliknya. Tangannya berhenti mengeledah tatkala botol pil itu singgah di pandangannya.

'Penipu.'

Jungkook terus mencapai botol pil itu tanpa menunggu sesaat.

'Berapa lama lagi kau boleh teruskan?'

'Choi Jina takkan suka kau.'

'Lemah.'

Kini pil di tangannya dipandang kosong. Jungkook mengeluh buat kesekian kalinya.

Berapa lama lagi dia boleh bertahan?

Penat melawan dirinya sendiri, pil tadi akhirnya dicampaknya ke dalam tong sampah. Mungkin kali ni je, dia akan mengikut kata hatinya.

Jungkook mencapai jaketnya sebelum dia melangkah keluar dari rumah. Sesekali suara itu berbisik lagi, namun dia masih dapat bertahan.

Nyamuk yang hinggap di stereng keretanya dipandangnya sebelum dia menampar serangga itu sehingga mati. Tamparannya pada stereng itu membuatkan keretanya mengeluarkan bunyi hon.

Bunyi hon kenderaannya membuatkan anak jirannya terjatuh dari basikal yang dinaikinya. Jungkook geli hati melihat situasi itu.

Lutut kanak-kanak itu mula berdarah membuatkan tangisannya semakin kuat. Jungkook tersenyum dengan sisa tawanya yang masih berbaki.

Tanpa membantu kanak-kanak itu, dia menggerakkan kenderaannya.

-

"Yenna."

Wanita itu menarik senyuman lebar apabila Jungkook mengambil tempat di hadapannya.

Raspberry juice yang dipesannya untuk Jungkook ditolak ke arah lelaki itu. Namun Jungkook menolak untuk menerimanya.

"I need something bitter."

Mata Yenna mula membundar. Senyumannya semakin melebar.

"Okay! Kalau macam tu..how about espresso?"

"Sound nice."

Yenna terus membuat pesanan yang baru dengan teruja. Mungkin malam ni mereka akan berseronok macam dulu-dulu. Dia sudah tidak sabar.

Tbc

Married A Lesbian?!Where stories live. Discover now