5

1.8K 141 4
                                    

"Jangan.."

Jungkook yang sedang memandu memandangnya sekilas sebelum menyambung fokusnya kembali.

"Jangan cium aku lagi.

Ehem.

Maksud aku..jangan suka hati nak cium aku...kau pun tahu yang aku tak sukakannya." Entah mengapa dia berasa malu untuk mengakui ketidaknormalnya pada lelaki ini. Lelaki ini memang mampu membuatnya malu tanpa sebab sedangkan dia memang tidak tahu malu selama ini.

"So aku kena minta kebenaran kau sebelum cium kau?" Keningnya dijongketkan apabila memandang aku. Aku menggigit bibir aku.

Haishhh.

"Shireo. Aku tak nak kau cium aku lagi lepas ni. Aku tak biasa."

Selepas sahaja aku habis bercakap,dia memberhentikan kereta dengan tiba-tiba membuatkan aku terkejut. Aku pandang sekeliling lalu menarik nafas lega.

Syukur sahaja dia berhenti di tepi jalan.

Aku memandangnya dengan jelingan. "Eh lain kali bawaklah kereta betul-betul!"

"Aku boleh biasakan kau." Balasnya tanpa mendengar amarah aku tadi. Fuh lelaki ini memang degil.

"Shireo! Aku tak nak kau cium aku! Langsung!"

"Kenapa orang lain boleh cium kau sedangkan aku tak boleh? Kenapa? Kau takut kau akan suka aku?" Balasnya dengan senyuman nakal di bibirnya.

Entah kenapa pipi aku terasa kebas tiba-tiba. Aku menyentuh pipi aku. Apakah benda ni? Penyakitkah?

Aku memandang dia yang masih memandang aku.

"Mm-mana ada!

"Aku tak akan suka kau!"

"Aku akan buat kau suka aku." Katanya seraya menurunkan handbreak untuk menggerakkan kereta.

"Kau takkan berjaya."

Dia memandang aku dengan lama.

"Aku akan berjaya buat kau suka aku."

Aku hanya mencebik. Apa-apa sajalah. Aku yakin aku tak akan suka padanya. Dah terang-terangan yang dia lelaki. Dan aku tak akan suka manusia bernama LELAKI.

♡♡

"Nah."

Jina mengangkat kepala. Matanya menangkap tin yang berada di dalam genggaman lelaki itu. Serta merta dia mengoyakkan senyuman di bibirnya.

"Thanks."

Lelaki ini seperti tahu sahaja yang dia sedang kehausan.

Tin itu sudah bertukar tangan. Jina membuka tin itu lalu meneguknya perlahan. Matanya sempat melirik Taehyung yang masih tidak mahu  berganjak. Seperti ada sesuatu yang hendak dia bicarakan.

Keningnya dijongket membuatkan lelaki itu tersenyum malu atas ketidaksedarannya merenung anak gadis orang.

"Ah sorry. You just look beautiful even drinking some water."

Jina menarik senyuman lagi apabila mendengarkan pujian itu. Namun hatinya tetap berkata kuat yang lelaki ini ada sesuatu yang hendak dikatakan kepadanya bukan sekadar pujian itu.

"Eyy..cakap jelah tak payah nak selindung-selindung." Lengan kanan lelaki itu disondol-sondol dengan sikunya berkali-kali. Senyuman nakal mula bermain di bibirnya apabila dapat mengusik lelaki kacak ini.

"I nak ajak you diner tonight." Lancar mulut lelaki itu menyebutnya. Jina tersenyum lebar pula pada kali ini. Lelaki ini sangat comel.

"Date? Ok jom! Tonight kan?"

♡♡

Dress merah dikenakan pada tubuhnya yang berlekuk cantik. Rambutnya yang panjang mengurai dibiarkan lepas. Makeup yang berlipstick merah menambahkan lagi keserlahan dirinya.

Sangat attractive.

Jina menyembur minyak wangi pada tubuhnya.

Tidak lupa juga rantai emas putih yang cantik tergantung di lehernya yang melepak.

Sudah cukup berpuas hati dengan penampilannya, dia berjalan keluar dari rumahnya menuju ke arah kereta audi yang berada di luar.

Taehyung yang elok bersandar pada keretanya tadi mula menegakkan badannya serta merta. Hampir ternganga dia dibuatnya.

Wangian wanita itu sahaja sudah cukup membuatkan hati kelakiannya terusik.

Dengan senyuman manis yang dianggap sedang menggodanya itu cuba dibalas dengan senyuman miliknya yang 'cool'.

"I tak buat you tunggu lama right?"

Taehyung menggelengkan kepalanya perlahan.

"No and you're like a princess right now. How can I don't treat you like a princess?" Dia mula bermain kata sambil membukakan pintu untuk gadis itu.

Jina tersenyum manis sebelum menempatkan dirinya ke dalam perut kereta itu.

"Siapa lelaki tu?"

Dia berdecit perlahan apabila kereta audi itu mula bergerak. Stereng kereta digenggam kuat. Dia melirik ke arah beg baju yang elok berada di seat belakang.

Niatnya nak bermalam di rumah perempuan itu namun lain pula jadinya.

"Perempuan ni lesbian ke tak sebenarnya ni? Confuse pulak aku."

Lidahnya menolak-nolak isi pipi dari dalam. Berfikir.

"Takkanlah..dia mengaku lesbian semata-mata nak tolak aku. Aku hot kot. Siapa je tak nak aku." Senyuman bangga mula terukir di mukanya.

"Jina tak nak kau."

Tiba-tiba ada satu suara mencelah dalam fikirannya. Senyumannya terus mati.

"No. Dia akan nak aku jugak nanti. Bukan harini, esok. Bukan esok,hari seterusnya. Ini Jeon Jungkook lah. Tak ada sesiapa yang tak nak." Katanya dengan bangga. Dadanya juga ditepuk-tepuk.

Kini wujudlah misi baginya. Misi memikat seorang Lesbian.

-Tbc-

714 words.


Married A Lesbian?!Where stories live. Discover now