Şimdi bu konuda çok bir şey diyemem ama 4-5 kişiye bu durumu açıkladım ve gayet doğal karşıladılar. (Teyzem hariç) onun dışında ilk söylediğim zamanda korkmuştum çünkü tepkilerini bilmiyordum. Bunu başkalarına söyleyip dedikodu gibi şeyler çıkarma olasılığı da vardı. Zaten başka kimseyede açıklamayı düşünmüyorum.
Ama söylediğim zaman her zaman yanımda olacaklarını ve destek çıkacaklarını ve endişelenmemem gerektiğini söylediler.
İlk söylediğim arkadaşım çok yakın olduğum birisiydi. Ve onu çok seviyorum iyiki onun gibi birisi hayatımda diyorum.
Tabi açıkladım falan ama bir süre sonra bana emin olup almadığımı sormuştu. Yani biraz bu konuda teredütlü gibime gelmişti. Yani erkeklerden hoşlanmamı daha çok istediğini söylemişti. Aslında böyle olsun isterdim.
Çünkü daha herhangi bir zorluğuyla karşılaşmadım ama karşılaştığım zaman bunun ağırlığını nasıl kaldırabilirim hiçbir fikrim yok. Sonuçta hala bu durum garipsenen ötelenen bir durum. Ve normal karşılanmıyor. Keşke böyle olmasaydı diyorum insanalar daha anlayışlı olsaydı belki bir şeylerde ucundan çözülürdü. Ama hayat toz pembe gibi değil tabiki.
Bölümler biraz kısa olabilir çünkü şu ana kadar yaşadığım şeyler bana hala değişik geliyor ve duygularımı nasıl ifade edebilirim tam bilmiyorum. Ama olabildiğince yansıtmaya çalışacağım. Yorumlarınızı bekliyorum^^
Güncelleme:
Wp grubu kuracağım isteyenler dm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve Anlamak
Non-FictionSize günceler şeklinde düşüncelerimi ve duygularımı paylaşacağım. 🏳️🌈 2020 güncelleme Kitabı tekrar yayımlamak istedim.