Bazen kendimi değişik hissediyorum. Hayattan kopmuş, kimsenin olmadığı bir yerde geziye çıkmışım ve kafam rahat. Sonra uyanıyorum ve etrafıma baktığım da bazen etrafı karanlık bazense temiz bir aydınlık şeklinde görüyorum.
Kendimi çok farklı hissediyorum bazen ve içimden hayatın ne kadar uzun ve zor olduğunu bu yüzden geleceğimi bir kenara koyarak sadece ana odaklanmaya çalışıyorum. Ama sadece çalışıyorum çünlü etrafımdaki insanlar da sadece tek bir odak var. Gelecek. Eğer biz şimdilerimizi oluşturmazsak geleceğe nasıl ulaşırız? Bunu sadece ev ödevi yapmak ya da işe gidip gelmek için söylemiyorum. Sadece bazı şeyler için zaman ayırmamız gerekir.
Kendimizi hissetmemiz ve kendimizi tanımamız gerekir. Aynanın önüne geçin. Ve sadece bakın. Kendinize bakın ve gerçekleri görün. Daha sonra kendinize baktıkça bir şeylerin değiştiğini görürsünüz. Sonra kendinizle konuşun. Aynaya tekrar geçin ve boş olsa bile bunu dökün. Kimse size öğüt vermeyecek, kimse sizi yargılamayacak, sadece özgürsünüz. Hayatınız size ait siz nasıl yaşamak istiyorsanız öyle yaşayın.
Sevdiklerinizi mutlaka koruyun, onları bırakmayın, onları görün. Gözlerinin içine bakın hep ve ona onu sevdiğinizi söyleyin. Mutlu olun. Beraber ağlayın. Sonra sıcak bir köşeye geçip sıkıca sarılıp uyuyun. Veya daha fazlası...
Kendiniz olun en önemlisi. İçiniz nasılsa siz de öylesiniz. Ben nasılsam öyleyim. Bunu kanıtlamak zorunda değilim. Kanıtı benim zaten.
Hayatınıza küçük umutlar yerleştirin. Onlara inanın. Mümkün olduğu kadar inanın. Her şey kafada biter sonuçta. Sen kalbini neye inandırırsan öyle olur.
Geçen girdiğim Teog'ta istediğim hedefe ulaşmıştım. İnanmıştım. Evet hedefi tutturmuştum ama herkese göre ben daha iyisini yapmalıydım. Her zaman daha iyisi... Neden iyi olmak zorundayım ki? Ben kusurlarımla böyleyim aynı Lgbt bireyi olmam gibi. Bu insanlara kötü, anormal veya iğrenç gelebilir ama ben en iyisi değilim ve belki de olamayacağım, sadece ben inanmadıkça. Ama ben kendime inanıyorum. Ben nereyi istersem orayı kazanırım. Ve ben neye istersem ona inanırım. Siz de istediğiniz şeye inanın yeterki inancınız olsun.:)
İnsanın kendini fethetmesi zaferlerin en büyüğüdür.
Eflatun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve Anlamak
Non-FictionSize günceler şeklinde düşüncelerimi ve duygularımı paylaşacağım. 🏳️🌈 2020 güncelleme Kitabı tekrar yayımlamak istedim.