Arkadaş seçimi(?)

83 9 1
                                    

Bu başlığı kankamdan aldım. Yani yazacak aklıma pek bir şey gelmedi. Ve o da bana bu konu hakkında yazmamın güzel olacağını söyledi.

Şimdi baktığımız zaman aileler kalıcı arkadaşlıklar bir nevi geçici olarak görülür. Çünkü sonuçta senin aslında her şeyini paylaştığın kişi ailendir. Ama arkadaşlarla daha farklı şeyleri de paylaşabilirsin. Bu yüzden arkadaşlar her konuda önemlidir. Belki gelip geçici bir arkadaşlığınız vardır ama o kişiyle aranızda bir güven bağı oluştuysa arkadaşlığın geçse bile güven kalıcıdır. Arkadaş sizin yanınızda olan size destek veren aynı zamanda sizin ona destek vereceğiniz bir ilişki de diyebiliriz.

Şu ana kadar çok arkadaşım oldu. Yani önceki bölümlerde falan bu konu hakkında yorum yapmıştım. Şimdi ise pek arkadaşım olmadığını güvendiğim 2 arkadaşımın olduğunu aynı zamanda geçmişteki arkadaşlıklardan ders aldığımı da söylemiştim.

Yani eh hayliyle insan bir kere rezil olur . İkinici de gerçekleşse de pek bir önemi yoktur çünkü sen artık insanların önünde rezil birisisindir. Örneğim biraz tuhaf gelebilir ama rezil olmak o kadar kötü değildir. Yani siz kendi özgür çevrenizde istediğiniz gibi davrandığınız için başkaların gözünde rezilmiş gibi görünmek o düşünenlerin rezilliğidir.

Kendimden söylüyorum çoğu zaman rezil olmama rağmen sadece gülerim. Yani hayatı dolu dolu yaşamak varken ne diye hanım hanımcık olayım ki? Dünyaya bir kere geliyoruz ve hiç ölmeyecek gibi yaşamak veya her an ölecekmişsin gibi yaşamak sadece insanı çürütür ve pişmanlık yaratır. Tabi öldükten sonra nasıl pişman olabilirsek? Bu aynı titanikteki kadınların tatlılarını geri çevirme gibileri.

Konudan saptık sorry. En son ne diyorduk? Ha evet hatırladım. Neyse..
Sizin gerçek bir arkadaşınız varsa rezilliğinizi umursamaz hatta size katılır beraber rezil olursunuz. Ama eğlenen taraf sizsiniz.

Şimdi arkadaş diyebileceğin, seninle birlikte rezil olan bir arkadaşın yoksa ne kadar fakirsin? O zaman arkadaş dediğini düşündüğün insanlara karşı konuş, sevmiyorsan o kişiyi açık dille söyle gerçekleri. Sadece geri kalanı pişmanlık getirir çünkü. Aslında hayatı zorlaştıran yine biziz özleyince arayın, görüşmek istiyorsanız çağırın ve daha anlaşılır olmak için açıklayın...

LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve AnlamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin