Şu an hayatınız nasıl? Benimki sıradan ve monoton yat,spora git ve tekrar yat. Okulun açılmasını o kadar çok istiyorum ki! Umarım siz de heyecanlısınızdır çünkü bir tek okula gidip eğlenme meraklısı ben değilimdir sanırım?
Öğrencilik çok güzel be! Ayrı yapmamız gereken bir şey yok birilerine bakmak zorunda değiliz, ev geçindirmemize gerek yok tek yapmamız gereken ders çalışmak ve eğlenmek.
Tabi bazı insanlar okuyamıyorlar. Ve ne kadar olsa da üzücü. Bu tamamiyle devletin suçu! Bütün yükü ergence devlete attım yuppi 🙌
Ama ne kadar olsa da öyle doğru düzgün bir kontrol yapılmıyor. Çok fazla evsiz ya da fakir insanlar var. Bir de onların dertleri. Elimden gelse herkese bir ev almak veya yararlı olacak bir şey yapmak isterim. Bu biraz çocukluğun ve öğrenciliğin dezavantajı çünkü gelirimiz yok olsa bile az buz sonuçta öğrenciyken kendin için bir şeyler harcarsın.Belki de döngümüz böyledir. İlk başta sen hayattan bir şeyler alıyorsun sonra sen hayata tekrar kazandırıyorsun. Baktığımız zaman bu çok güzel. Ve böyle olması gerekiyor.
Bu yüzden sabretmeliyim ileride insanlara faydalı olabilmek için. Tabi şimdi de yararlı olabiliriz. Mesela yere çöp atmayız. Atanları uyarırız. Bunlar ilkokul çocuğun da öğrendiği bir şey ama yapmadığı bir olay.
Aslında hiçbir bilgiyi veya öğretiyi boşuna öğrenmiyoruz. Zamanı geldiğinde hepsini kullanabiliriz. Sadece o zamanın geldiğini anlamak gerek.Mesela derslerde Lgbt işlenerek çocukların kafasındaki homofobi olayını yok edebiliriz.
Psikoloji okumak istememin en büyük nedenlerinden birisi de bu. Şu an hala gayliğin bir seçim olup olmadı tartışılıyor. Tabi değil ama halen devam ettiğini düşünürsek ben bu olguyu kesinleştirmek isterim.İnsanlar bu tür şeylerin olabileceğini kabul etmeliler. Hiç kimse kusursuz değildir. Olmasın da zaten kusurlarımız farklılığımızdır.
Bu yüzden bu farklılıkları ortaya çıkarmak istiyorum. Yani birgün başarabilirim umarım...
Attığım alttaki sözleri hayat felsefem yaptım resmen mdmdl.
Bölümü umarım beğenmişsinizdir. İstediğiniz bir konu olursa o konudan gidebilirim.
Kendinize iyi bakın hepinizi çok seviyorum 😘
İyi akşamlar ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve Anlamak
No FicciónSize günceler şeklinde düşüncelerimi ve duygularımı paylaşacağım. 🏳️🌈 2020 güncelleme Kitabı tekrar yayımlamak istedim.