Şimdi durup bakıyorumda ne kadar değişik bir yapımız var bazen iyi bazen kötü bazen boşlukta gibi...
Hiçbir gün aslında bir güne denk değildir. Zaten diğer türlüsü sorun. Her gün yeni bir şeyler öğreniyoruz fark etmeden. Her gün başka şeyler kazandırıyoruz fark etmeden.
Tuhaf yani nasıl, hangi ara yapıyoz bunları ben de bilmiyorum ama bildiğim tek şey yaptığımız.(Konudan konuya atladım neden böyle oldu ilginç? Ldldkdk)
Geçen gün kankamla buluştum beraber sinemaya girdik, eğlendik ve sonra aramızda yaptığımız röportajlardan birisinde insanları trolluyorduk. Hatta konumuz domestosun çamaşırlara bulaştırdığı virüs ile cilde zarar vermesi falan. İnsanlar baya baya inanıyorlardı. Biz sadece gülmekten yarılmıştık tabi.
Sonra dedim lgbt hakkında düşündüklerinizi soralım dedim. O da sormayalım dedi. Haklı aslında çok yobaz insanlar var sorduğumuz soruyla linç yeme olasılığımız vardı. Biz de sırf bu milletin yobazlığından özgürce bir şey yapamamıştık. Çok içimde kaldı valla.
Bugün de ailemle sahile gidelim dedik falan gitmez olaydık! Bu nasıl kalabalık?
Hadi kalabalığı da geçtim sahil gibi bir yerde normalde mangal yapılması yasaktır. Ama orada onlarca mangal ateşini tüttürüyordu. Bu yüzden havası bo* gibi olduğu için geri dönmek zorunda kaldık. Ve yine bir gün daha bo*a döndü.Cidden bu insanlar iflah olmuyor. Yani sinirim bozuldu. Büyük kurallara uyulmuyor zaten bir de şuncacık kurallara uyulmaması sorun.
İleride dünya turu yapmayı falan düşünüyorum. Bir daha buraya bile dönmemeyi düşündüm. Hatta Stephen Hawking bile 100 yıl sonra dünya gebericek siz kendinize yeni bir dünya bulursanız iyi edersiniz demiş. Haklı!
Yani böyle işte dkkdkdkdkd biraz canım sıkılıyor da bu aralar lgbt hakkında iyi veya kötü bir olay görmedim neyseki.
Ama umarım ileride eşcinsel evliliğin içtenlikle yasalaştırılmasına inanıyorum. Tabi o zaman Türk insanı değişmiş olmalı. Yoksa o da bir bo*a yaramaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve Anlamak
No FicciónSize günceler şeklinde düşüncelerimi ve duygularımı paylaşacağım. 🏳️🌈 2020 güncelleme Kitabı tekrar yayımlamak istedim.