Kpop'ı Seviyorum

54 7 2
                                    

Biliyorsunuzdur ya da bilmeseniz bile kısaca özetleyeyim. Kpop kore popudur. Diğer poplardan farklı en önemli özelliği şarkıları ve kliplerinin farklılığıyla birlikte daha çok gruplardan oluşmaktadır.

Yani ilk duyduğumda ön yargılı falan değildim ama merak edip araştırmamıştım. Ama zamanla ne kadar eğlenceli olduğunu fark ettim.

Umarım bu yazıyı okuyan kpop fanı olmayan arkadaşlarımız ön yargıyla okumuyorlardır. Çünkü insanlar adamların nasıl müzik yaptıklarına bakmaksızın ' ay aman bu kpop işte şöyle yapmacıklar estetikliler ' falan fıstık bunlar çok fasa fiso çünkü şarkıların anlamına baktığınız zaman kendinizi görebilirsiniz. Yani mutlaka sizi anlatan bir şarkı çıkacaktır. Yani sadece şarkı sözleriyle bile çok fazla kitap yazan insan var. Çünkü içindeki anlamı çok güzel. Hayata dair çoğu şeyi görebilirsiniz. Bazen toz pembe gibi görünen her şeyin arkasındaki acı ve kederi rahatlıkla fark ediyorsunuz.

Mesela o insanlar çok çalışıyorlar siz aynı anda dans edip şarkı söyleyen ne kadar ünlü gördünüz ? Yani tabi böyle ünlülerimiz var ama sayısı o kadar fazla değil zaten o kadarı da çalışma ve yetenek ister. Ama onlar gecelerini gündüzlerini katarak çalışıyorlar. Yaklaşık 500 kpop grubu olduğunu düşünürsek zaten 400'ü yaklaşık bu ikisini yapıyorlar. 400 grup desek ve her grupta ortalama 6 kişi olduğunu düşünürsek 2800 idol bu iksini aynı anda yaparak büyük bir işi başarıyorlar. Kısacası yaptıklarını asla küçümsememeliyiz.

Kpop'ın içine girdikçe cemiyetlerin falan olduğunu rahatlıkla görebiliriz. Belki de en çok hoşuma giden kısmı budur. Gay ve lezbiyen cemiyetleri olmak üzere 2'ye ayrılıyor. Lezbiyen cemiyetleri daha fazla. Ama baktığımız zaman çok rahat değiller yani Kore halkı biraz Türkler gibi bu konuda. Onlarda ne kadar olsa da bir önyargı içerisindeler ama olayı tamamen yanlış anlamışlar. Yani orada bir erkekle erkek arkadaşça birbirini öpebilir sarılabilir yani her şeyi yapıyorlar ama iş ciddiye binince yanlış olduğu gibi bir düşünceleri var. Bu nasıl bir şey hala anlamadım. Ama justfriend olduklarında herkes tarafından tatlı bulunup beğeniliyorlar.

Dediğim gibi lgbt'yi görebilirsiniz. İstediğiniz gibi shipleyebilirsiniz. Kimse size bu konuda karışmaz ama oppacılar(yani idollere aşık olanlar) ile shiperlar arasında çok kavga dönüyor bu da işin cabası. Genellikle de onlara karşı tepkim; Oppan GAY bebeğim. Ldldldl. Uğraşmayı cidden seviyorum.

Neyse onun dışında her şekilde güzel. Eğer sevmek isterseniz yazın. Yavaştan alırız.

Güncelleme:
Lgbt bireyleri için wp grubu kuracağım girmek isteyenler dm atsın.(lezbiyen ve biseksüel alımı olacak büyük ihtimalle, 15 yaş üstü)

LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve AnlamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin