Bölüm Atma nedenim: 50 takipçimdldödödööd

49 5 5
                                    

Bu bölümü bu amaçla atıyorum. Yani saçma salak bir başlık yazdım. Bu yüzden önemli değil.

Şimdi nasıl desem son bölümden sonra nasıl bir şey yazarım veya yazacağım konu nasıl olur bilemedim. Ama dün kendi kendime konuşup mantıklı bir sonuç bulduğum bir konudan bahsetmek istiyorum. Empati.

Empati kendini bir insanın yerine koymak şeklinde düşünebiliriz. Yani olaylara karşı mesela neden böyle davrandığını anlamamıza yardımcı olur.

Her insan empati yapamaz. Yani gerçek o insanı anlamak için değil de sadece görüntüde anlamış olmak için güya yapar. Bu her zaman kötü niyetle olmaz. Anlamaz o kişi karşısındakini ama iyi hissetmesini sağlamak için anlar gibi yapar. Peki ya empatiyi nasıl yaparız? Veya gerçekten yapabilir miyiz?

Aklıma en iyi örnek olarak idollerimden geldi. Çünkü mesela bir idol diyet yapıyorsa ya şirket zorlasığı için ya da birisi ona böyle söyleyip toplumdan dolayı başlaması. Ama hiç kimse onun bir insan olduğunu ve bunu kendisini iyi hissetmek için yaptığı bir şey olarak görmüyorlar.

En basitinden kendimden vereyim. 8. Sınıfta teog zıkkımından nasibini alarak 7 kilo falan almıştım. Ve bu benim moralimi bozmuştu. Ortalıkta patates gibi geziyordum. Lddldlld

Ama teog bitti ve ben diyete başladım. Sporuma devam ettim. Bazı günler ne kadar olsa da aç kaldım. Ve en sonunda o kiloların hepsini verdim. Şu an mutluyum ama kilo verdiğimi gördükçe daha fazla seviniyorum. Hem kendimi daha rahat aynı zamanda daha enerjik hissediyorum. Hala yapıyorum ve annem çok kızıyor. Kilon güzel diyor. İşte okulun var gelişim çağındasın falan. Ama ben kendimi böyle mutlu hissediyorum. Hem Allah aşkına eşek kadar insanım daha ne büyümesi? Tabi boy falan atarım ama aman amanlık bir değişiklik olmayacak.

İnsanlar bu yüzden anlama kıtlığı çekiyorlar.

Yani empati kurduğumuz zaman sanki biz de olayı yaşamışçasına tepkiler vermeliyiz bu sayede o kişiyi anlamak sözde kalmaz ne hissesiyorsa onu da az çok hissedersiniz. Bu aynı daha önceki bölümlerde de bahsetmiştim siz olayın merkezinde oldukça etrafındakilerin olayı anlaması zordur. Çünkü olayı onlar yaşamamıştır veya hissetmemiştir. Bunu bir nevi simülasyon olarak düşünebilriz.
Yani bahsetmek istediğim buydu.

Bu arada kitap 700 okunmayı geçmiş. Ben şok 😳
Çok sevindim. Cidden yani voteler biraz düşük ama kitabımın okunması güzelmiş şu an diğer yazarların bu kadar sevinmesini anladım.
YARIN OKULLLLLL VARRRR!!!!
LONET OLSUN BU HAYAT LONET OLSUN BU SEVGİM!
Şdldldldldllf

SİZİ SEVİREM ÇÜNKÜ YİNİR 😋😋❤️😘😍😊

Güncelleme:
Lgbt bireyleri için wp grubu kuracağım girmek isteyenler dm atsın.(lezbiyen ve biseksüel alımı olacak büyük ihtimalle, 15 yaş üstü)

LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve AnlamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin