İyi Bir İnsan Mıyım?

28 4 12
                                    

Canım sıkılırken yazdığım bir bölüm ve size bazı şeyler anlatmak istiyorum.

Aslında bu bölümü tamamiyle bana özel olarak yazmak isterdim yani arkadaşlarımın bilmediği bir kitapta ama biliyorlar ve yapacak bir şey yok. İçimdekileri anlarlar belki.

Ben iyi bir insan değilim. Bazen kendi kendime iki yüzlü olduğumu düşünür kendime acırım. Nedense başkasına acıma duygum sadece kendi üzerimde etkili.

Yani hiçbir insan kusursuz değildir tabi ama insan bunları göz ardı edemiyor. Etrafımdakilerden beni 'iyi insan' olaraka tanımladıklarını duyuyorum ve içimden ben gerçekten öyle miyim? Yani düşündükleri gibi iyi miyim? Bir süre düşündükten sonra yok be onlar yanlış anlıyorlar diye düşünüyorum.

Çünkü aklıma, gözlerimin önüne gerçek ben geliyor ve evet ben kesinlikle iyi değilim. Sadece insanlara neyi görmek istiyorlarsa onu görmelerine izin veriyorum.

Çok iyi bir oyuncuyum şu an onu fark ettim. Bilmem olayların farkındayım ve olabildiğince her şeyi anlıyorum. Beni iyi yapan bir şey yapmıyorum aslında kendi gözümde doğruyu yapmaya çalışıyorum.

Yani kendi yaptığım doğru bir başkasına iyi geldiği için de iyi olmuyorum. Bunu bilmenizi istedim. Zamanla duygularım da köreldi. Her zaman ağlayamıyorum veya her zaman gülemiyorum. Çok gülüyorum dışarıda ama kendimi iyi hissettirmek için. Çünkü psikolojik olarak gülmek insanı iyi hissettirirmiş.

Belki de çok nadir samimi gülüyorumdur. Artık hangisi gerçek gülüşüm bilemiyorum bile. Başkalarını kandırdığın gibi kendimi de çok güzel kandırmışım.

Biraz ergenlik gereği umursamazlıkta var. Bunlar birleşimce resmen combo etkisi yaratıyor. Poker face gibiyim işte. Bir burada içimi dökebiliyorum. Boşuna yazmak, içini dökmek acılardan kurtulmanın yolu olmamış.

Çünkü her sözcükte kendime ait bir şey var. Çünkü bana saklı. Çünkü şu an kimse beni tanımıyor. Kimse benümle ilgili bir yargıda bulanamaz.

Kendimi iki yüzlü hissetmemin nedeni bu ya işte. Dışarıda gülüp içeride ağlamak. Dışarıda ağlayıp içeriden güldüğüm zamanlarda oldu. Ve o günlerde kendimden iğrendiğimi hissettim.

Nasıl bir karakterim var çözemedim hala. Normalde böyle bir yazı yazmak istemezdim. Ama içimden geçenlerden birisiydi. Anlık geldiği için yazmak istedim. İstediğiniz her şeyi söyleyebilirsiniz. Kendimi daha iyi tanırım belki de gelecekte iyi hatta daha iyi bir insan olabilirim sanırım gelecekteki tek dileğim bu.

Güncelleme:
Lgbt bireyleri için wp grubu kuracağım girmek isteyenler dm atsın.(lezbiyen ve biseksüel alımı olacak büyük ihtimalle, 15 yaş üstü)

LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve AnlamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin