Ara veriyorum~~~

38 6 0
                                    

Bir süreliğine yazmayı bırakmayı seçiyorum. Yazmayı seviyorum ve yapabildiğim en iyi tek şey belki de bu olabilir. Kendimi ve zihinsel olarak geliştireceğim. Bu bir süreç olacağı için büyük bir ihtimal 2018 de tekrar görüşürüz. Daha hayatımın başındayım. Bu yüzden bunu söylemem gayet doğal.
Ama size şunu söylemek istiyorumki güzel bir hayatımız var. Hiçbir şeyi düşünmeyin ve kendinize odaklanın. Size boşuna demiyorum gidin ve istediğinizi yapın. Bu ne olursa ancak böyle kendimi geliştirebiliriz. Bende istiyorum ve bunun için çalışıyorum. Ders çalışmayı gerçekten hiç sevmiyorum hatta nefret ediyorum. Çünkü kendimi ders çalışmayınca kötü hissediyorum. Bu nasıl oluyorsa artık sizde de oluyordur. Aslında bunun nedeni açık vicdan. Vicdanımız yüzünden kötü hissediyoruz. Ne kadar absürt bir sebep. Bilmiyorum aslında. Bazen de hiçbir şey bilmediğimi fark ediyorum lanet olsunki. Sabretmeliyim. Bu yüzden lütfen kendinize iyi bakın. Buraya ünlü bir yazar olmak için gelmedim. Kendimi ifade edebileceğim tek ortam burası olduğu için geldim. Hepinize teşekkür ediyorum.

#loveyourself
#lovemyself


Güncelleme:
Lgbt bireyleri için wp grubu kuracağım girmek isteyenler dm atsın.(lezbiyen ve biseksüel alımı olacak büyük ihtimalle, 15 yaş üstü)

LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve AnlamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin