Ben Lgbt değil Özgürlüğün Destekçisiyim!(Durma haykır!)

44 6 1
                                    

Bu bölümü @berk_kırık_kalp'e ithafen yazıyorum. Etiketleyemedim ama olsun.

Bölümlerimde söylememişimdir. Ben lgbt'yi destekliyorum ama aslında evet bu olmalı dediğim şey özgürlüktür. Aşkımızı seçemediğimiz bu dünyada nasıl özgür olabiliriz. Bu temeldir. Yıl 2017 ve biz hala doğru düzgün bir adım atamadık. Çürük lgbtliler var mesela, biz lut kavminin çocuklarıyız diyorlar. Onlarınki seçim değildi falan. Pardon ama nah seçim değil. Kafandan atıp uydurduğun sözcüklerle gelme.
Lut kavmini gidip din hocasıylada konuştum. Hoca aynen dediki bunun sadece eşcinsellikle alakası yok dedi. Yani yaptıkları şeyler azgınlıkların, zinanın beteri gibi bir şey. Hırsızlık, tecavüz, adam öldürme, işkence v.s. Her şey var. Adamlar evli oldukları halde başka adamlarla yatıp kalkıyorlar. Taaa kaç yüzyıl önceki olaylardan bahsediyoruz. Hayliyle işte bir tuhaflık var. Ama şimdiki zamanımız daha beter. Bir deneyde adam sevgilisi olan kadınla sokağın ortasında cinsel ilişkiye giriyor. Siz düşünün artık nasıl bir zamanda yaşadığımızı....

Bu arada bölümü çok geç attım. Kendimce bir nedenim vardı baktım olmadı atayım dedim. Ehe

Bence bunu boşverelim önemli olan bölüm atmış olmam. Bu arada size özgürlüğün elimizden be kadar kolay alındığını belirtmek istiyorum. O kadar kolayki size anlattıktan sonra evet cidden kolaymış diyebilirsiniz.
Tek yapmanız gereken o kişiyi kısıtlamak. Aklınıza ne gelirse artık. Sadece tek bir yasak veya engel bizi hapseder. Neden onca kural olduğunu zannediyorsunuz? Sadece güvende olmak ve eşit haklara sahip olalım diye değil. Bizi nasıl kullanacaklarında farkındalar. Yasalar olmak zorunda tabiki. Çünkü bir cinayet özgürlüğünün olduğunu düşünsenize sanırım dünyada insan kalmazdı. Bu yüzden de özgürlüğümüzün sınırını bilmeliyiz. Bence kendi hayatımızı kendimizce özgür bir şekilde rahatlıkla yaşayabiliriz. Neden olmasın?

Size izlediğim bir videodan bahsetmek istiyorum. Eğer bahsedeceklerimden rahatsız olacaklar olursa bu paragrafı direk geçsin ama gerçekleri iğrenç olduğunu bile bile devam etmek isterseniz buyrun devam ediniz. Sanırım etkisi hala devam ediyor. Size videoyu koymak isterdim ama bu videoyu ben de bir yerden aldım. İsteyene link atarım. Bir grup var adı D******* ve bu 3 kişiden oluşan şerefsiz adamlar hayvanlara işkence ettikleri videoları çekip internete koyuyorlar. Keşke sadece bununla kalsa diyecek şeyler yapıyorlar. İnsanları videoda işkence çektirerek öldürüyorlar. Ve bunların hepsi gerçek. Videoyu izledikten sonra anlıyorsunuz... bir tanesinde kadını dövmüşler ve bir yerde bekletiyorlar. Korkuyor belli kaçmak istese kaçamaz çünkü etrafında onun gücünden kat kat üstün şerefsizler çevirmiş. Kalkmaya çalışıyor vuruyorlar. İlk beyzbol sopasıyla sırtına vuruyor. Sonra eline küreği alıp kafasını kırana kadar deşiyor. Bildiğimiz ucu demir olan kazma küreğini alıp kadıncağızın kafasına vurarak kafasını yarıyorlar. İşin en kötüsü o insanlar yaşıyorlar. Acı çekiyorlar. Kafalarından oluk oluk kan akıyor. Ve bunu tek bir kişiye yapmıyorlar etrafta da insanlar var. Öyle dövmüşlerki adamlar kaçamıyor resmen. Bir başkasındaysa , başka bir kadın ölmüş. Yatıyor yüzüstü. İlk önce kulağını bıçakla kesiyor sonra zevkine bıçağı gözüne batırıp resmen tecavüz ediyor. Sonra açıkta olan elini alıp kesebildiği kadarını kesiyor.

O kadar iğrençki izledikten sonra ellerim zangır zangır titriyordu. Siz nesiniz lan? O*uspu çocukları. Geberin pislikler ALLAH BELANIZI VERSİN! ALLAH SİZİ İSLAH ETSİN! YAPTIKLARINIZIN TRİLYON KATINI VERSİN! son olarak
ALLAH BELANIZI GÖTÜNÜZDEN VERSİN....

Olayı Lgbt'den saptırdım farkındayım ama dolmuştum. Oh çok güzel oldu.

Güncelleme:
Lgbt bireyleri için wp grubu kuracağım girmek isteyenler dm atsın.(lezbiyen ve biseksüel alımı olacak büyük ihtimalle, 15 yaş üstü)

LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve AnlamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin