Herkese merhabalar şu an ders çalışmam gerekiyor ama size yb atıyorum sevinin.
Bu günlerde lise ortamına bir ayak uydurma durumu oluştu. Ama iyi idare ediyorum ama anacuğumun yaptığı stres sanki üniversiteye girme stresiyle aynı işliyor. Derslerime çalışmama rağmen hep ders çalışayım, ders konuşayım, İngilizceyi öğreneyim! Böyle saçma subuk işler. Kadın üni menzunu falan ama bazen gerçekten nasıl mezun oldu diyorum sonra aklıma biz bebeyken üniye gittiğini hatırlayınca biraz bunamaya hak verdim. Çok fazla eğitimi önemsiyor. Yani bütün ailem. Sanki bir yanlışım her şeyi götürecekmiş gibi davranıyorlar. Amk daha 3.HAFTADAYIM BANA ÜNİVERSİTE SINAVINA GİRCEN DİYOR!!!!!
Kesinlikle ölüm nedeni arkadaşlar. Bir de benim İngilizcem'e takmışlar diyorki İngilizceyi öğren sonra diğer dillere bakarsın. On defa anlatmama rağmen dili bir anda öğrenemeyeceğimi ve aynı anda birden fazla dilin öğrenebileceğini anlamıyor yahu. Dil öğrenmeyi severim ama İngilizce'den soğudum. Artık sadece Fransızca'ya çalış onu geliştir diyor iç sesim ama hadi bakalım hayırlısı. İnş olur bir şeyler amin diyelim çalışıyoruz işte.
Onun dışında sizin dersler falan nasıl? Zorlanıyor musunuz? Bakın şuna dikkat ettim hayalet okuyucular bol keseden geliyor. Şahsen çok umursamıyorum ama kim öle kim kala. Biraz kendinizi belli edin. Yani boşta olsa yazın ya da bana karşı olan sorunuz olursa sorun. Oy verip geçen bebeklerimle de konuşmak isterim. Çünkü kendimi dersle falan soyutlamak istemiyorum. İstediğiniz zaman özel, bura fark etmez yazın.Bu aralar aklımda doluşan başka şeylerden de bahsetmek istiyorum. Yazım şeklim yani uslübüm çok güzel olmayabilir. Yani daha 15 yaşında falanım ve kendimi geliştirmek için en iyisini yapacağım. Normalde sayısalcıyım ama bence eşit ağırlıklıyım. Normalde Türkçe dil bilgisi yönünden yanlışlarım çıkabiliyor fakat sözel tarafımında oldukça iyi olduğunu düşünüyorum. İnsanlara sayısalcıyım falan diyorum ama bahane olsun diye. Mesela sosyal derslerime çalışmazdım. Yani gördüğümüz konu baya ezber isteyen bir konu olmasına rağmen hocayı iyi dinledikten sonra sınavdan 100 alabilirim.
Hatta bir kere öyle de yapmışlığım var size samimi olarak söylüyorum. Sınava girmeden önce zerre çalışmamıştım. Çalıştıysam bile bakıp geçmiştim çünkü diğer derslere yoğunlaşmıştım. Sınava girdiğimde sıçıp sıvamazsam iyidir diye dua ediyordum. O derece anlayın. Sınava girdiğimde soruları yaptım. Ama gevşekçe yaptım. Yani nasıl bir rahatlık bilmiyorum. Sanki öncesi ve sonrası daha stresli geliyor. Çok tuhaf bir psikolojim var sınav sırasında mal mal güldüğümde oluyordu. (Sevgili idolcüklerimi düşünüp zevk almıyordum tabiki dlldmdmdm)
Ve inanmıcaksınız ama 100 aldım. Mdmdmdldmmdmd
Şaka değil neyseki sonra anamın yanına gidip nispet yapmışlığım var. Gereksiz bir çılgınlığım varda. Baktığınız zaman çok amaçsız bir insanım. Şu an bile kelimeleri fazlaca kullanarak sizi oyalıyorum. Bunun için özür dilerim.
Bu arada ben nereden nereye geldim ? Hep böyle oluyor diyorum fasulyenin faydaları bir anda ıspanağın iğrençliğini level atlayarak ağzıma nasıl ayak girdiğini falan anlatmaya başlıyorum.
Önceki bölümde ben yoktum. Zaten okuduklarınızdan ne olduğunu anlamışsınızdır. Aşkı yanlış anlayan insanlarda çok nedense. Aşkı tek kelimeyle anlayamayız diyoruz ama tanımını tek kelimeyle yapıyoruz. Bence sözler anlamsı değildir. İnsanlar aşklarını kelimelere sığdıramayacaklarını söylerler ama hep en güzel bunlar anlatmaz mı? Deriz ya sayfalarca yazarım diye onu ozanlar tek kelimeyle açıklıyorlar. Tabi size gidin ozan olun veya o tarz bir şey demiyorum ama bazen hazıra kaçmış gibi olmaktan zarar gelmez. Edebiyatı gerçekten seviyorum. Hatta bölümü yayınladıktan sonra edebiyat falan çalışacağım. Çünkü ruhumu yansıtan en güzel aynaymış gibi geliyor. Bir de ben daha damlasını falan görüyorum zamanla kendimi geliştirdikçe ve hayal dünyamı o zaman sizlerle daha güzel ve anlamlı konuşabileceğim.
Gerçek hayatta konuşurken bocalarım. Çünkü içimde bir anda enerji patlamasından ve istemsizce bir iki kez kekelerim. Dışarıda insanlarla konuşmada biraz sorun yaşıyorum. Öyle pısırık falan değilim ama konuştukça battığını hisseden birisiyim gerekirse yardım almayı düşünüyorum. Eğer kontrol edemezsem bu durumu ailemle konuşacağım tabi beni umursarlarsa. Kendilerinin çoğu zaman sadece derslerimi ve eve kapanıp der çalışmam düşüncesinden mi dersiniz bilmem ama hayırlısı diyelim artık. Bir daha bununla ilgili konuşmayacağım.
Okuduğunuz için teşekkürler hepinizi seviyorum 😘
Güncelleme:
Lgbt bireyleri için wp grubu kuracağım girmek isteyenler dm atsın.(lezbiyen ve biseksüel alımı olacak büyük ihtimalle, 15 yaş üstü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve Anlamak
NonfiksiSize günceler şeklinde düşüncelerimi ve duygularımı paylaşacağım. 🏳️🌈 2020 güncelleme Kitabı tekrar yayımlamak istedim.