İlk bölüme bunu yazmak istedim çünkü her şey bir bakıma böyle başlıyor.
Size Lgbt hakkında kısa ve öz bilgilerin yanı sıra bazı zamanlar bunun zorluklarını nasıl olduğunu anlatacağım.
Şu an 14 yaşındayım. Ve tam ergenlik zamanlarımda olduğum için bazı değişimler yaşıyorum. Bu değişimler kalıcı da olabiliyor veya geçici.
Aslında 2 gün öncesine kadar biseksüel olduğuma emindim. Ama yanlışlıkla teyzeme söyleyince onunla bir konuşma yaptık. Ve her insan için gerekli olan bir konuşmaydı. Çünkü insanlar farklıdır ve herkesin yaşadığı şeyler de farklıdır. Benim yaşadığım şey bir sorun olabilirken başkası için normal olabilir.
Ama bazen cidden bizi anlamadıklarını düşünüyorum. Çünkü teyzemin bana sorduğu ilk soru nasıl anladın? Ve ne yaşadın da böyle oldu? Herkes bir şeyler yaşar ama ben şu anki durumumu tam olarak geçmişe bağlayamadım. Evet bir şeyler yaşadım ama ders aldım.
Sonra bunları tekrarlamadım. Teyzemle konuşmamız boyunca bunun sadece bir ergenlik sürece olduğunu şu anlık böyle düşündüğümü ve belkide 1-2 yıla kalmadan düşüncelerimin ve hissettiklerimin saçma geleceğini söylemişti. Ve yalan yok çok üzülmüştüm çünkü ona kendimi nasıl anlatacağımı veya hislerimi söyleyeceğimi bilememiştim. Ona aşkın bedenle değilde kalple olduğunu ve duygularımı kendimin kontrol etmediğimi aslındaysa kendimi kabul ettiğimi söylemek istemiştim. Ama anlamayacaktı. Çünkü bunların bir kısmını üstü kapalı söylememe rağmen beni tam olarak anlayamamış ve beni sadece teredüte düşürmüştü. Ve ben ikilimde kalmaktan nefret eden bir insanım. Eğer size ergenlik diyecekse konuştuğunuz kişi desin boşverin çünkü sadece kafanız takılıyor ve moraliniz bozuluyor.
Şimdi size biseksüel olduğumu nasıl anladığımı anlatacak olursam aslında bu bir çeşit süreçten oluşuyor yani ilk önce aşkın ne demek olduğunu öğrenmelisin. Ya da sevginin ne demek olduğunu. Zamanla bir şeyler oturuyor tabi. Sonrasında ilk aşk veya ilk yaşanılan duygular. Bu duyguları yaşadığımı hissetmedim. Yani yaşım ilerledikçe bu konuda daha ilerleyebilirim. Yani anasınıfında özenirdim. Bu yüzden erkelere falan bakardım. O zaman kızları sevmezdim. Çünkü çevremdekiler kötü insanlardı. Ama bilmiyorum ama kızlar da sanki erkekler gibi hoşlanabileceğim varlıklar haline geldi. Yani hetero olmak benim için sıradan ve kötü gelmişti. Neden birini sevmek için karşı cinsten olması gerek.
Neden!
Neyse bu konu homofobiklerin dine veya yobazlaştırılmış akıllarıyla bir cevap verebilirler. Zaten bu cevabın yanlışlığını biliyoruz. O zaman bir insanı sevmek için nedene ihtiyacımız yok insan olsun yeter. Zamanla bende de sanırsam bu bilinç oluşmuş ve şimdiki zamanda da kendimi yavaş yavaş bulduğumu fark ettim. Zaten kızlar daha ilgi çekici geliyor. Erkekleri arka plana atıyorum biraz ama bu ilk sevgilimin erkek olmayacağı anlamına gelmiyor. Tabi benimde kız bir sevgilim olması için de o kişi ya bi ya da lez olmalı. Bir de beni sevmesi. Ne kadar çok şey gerekiyor ya! Neyse bulurum illa.Umarım bu konuda okuyanlar destek çıkar çünkü gerçekten ihtiyacım var patlayacak gibi oluyorum.😊teşekkürler.
Güncelleme:
Kitabı tekrardan yayınlamaya karar verdim. Çünkü neden olmasın? Aradan 3 yıl geçmiş vay be daha dün gibi her şey. Burada olan bir arkadaşımla aramız çok feci açıldı onun yazdığı bölümü atmayacağım bu yüzden zaten kitabı hatırlayan yoktur. O yüzden sıkıntı da yok. Bu arada Biseksüel ve lezbiyenler için wp grubu kuracağım dm den yazabilirsiniz 15 yaş üstünü alacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LGBT Bireyi Olmak,Yaşamak ve Anlamak
No FicciónSize günceler şeklinde düşüncelerimi ve duygularımı paylaşacağım. 🏳️🌈 2020 güncelleme Kitabı tekrar yayımlamak istedim.