"Başlangıç"

253 21 4
                                    

İlk ve yeni bir hikâye ile burdayım. Umarım bana destek olursunuz.💜

'Bar' adı altındaki içki vs yasa dışı olayların meydana geldiği iğrenç ortamdaydım. Ama mecburen katlanmak zorundaydım. Derin bir nefes alıp barmenden üç bira istedim. Ben Eda ve Aslı üçümüz şu meşhur 'Yağız Taşkıranoğlu' için buradaydık. Adam o kadar değişik biriydiki anlayamıyordum. Onun hakkında o kadar araştırma yapmıştım ​ki öğrendiğim şeyler çok azdı.

Genç ve 28 yaşında Büyük bir holding sahibi.

Bildiğiniz zengin ve kadın düşkünü erkeklerden değildi. Ama tabikide ilişkilerinden bir haberdik.

Uyuşturucu, seri katil, piskopat'ın teki...
Adam'ın şu yukarıdaki saydığımız 3 maddeyi yaptığını biliyoruz ama elimizden kanıt yok! Ne ironi ama dimi?

Ha birde şu yakışıklılığını es geçmemek lazımdı. Kadın düşkünü değil fakat ünlü iş kadınları yakışıklılığı ile tavlaya biliyordu bilirsiniz parası olan kadınlar yakışıklısı erkek severler. O kadınların sayesinde  istediği her şeye ulaşabiliyordu. Para, bilgi vs.

İki saattir onunla bakışıyordum. Ne Edip onu elde Ederek evdeki kasasına ulaşıp bize lazım olan bilgileri almak zorundaydım. Zeki bir adamdı. Ama unuttuğu bir şey vardı, ben ondan daha zekiydim. Ayağa kalktım. Kızlar anlamış olacak ki tebessüm ettiler. Kızlar çoktan Yağız Taşkanoğlu'nun yanındaki iki adamı tavlayıp yanlarına getirmişlerdi. Şuan da onlara cilve yapıyorlardı. Adamların elleri rahat durmuyordu. Kızların bacaklarında dolaşıyordu. Kızlar ağızlarını burunları daha sonra zevkle kırabilmek için sabrediyorlardı.
Yağız Taşkanoğlu bana doğru geliyordu.

Adam karizmatikti.

Etkileniyor muydum? Ah hadi ama ergen miyim ben?

Adam yanıma yaklaştığı sırada

Kalbim öyle bir atıyordu ki sanki ölecek gibiydim. Bu da neydi böyle.

Masanın üstündeki biradan son bir yudum alıp bıraktım. Boğazımdaki acımsı tatla zorla yutkundum diyebilirim. İlk kez istemeden içiyordum.

Yanıma geldiğinde belimden tutup kendine çekti. Bedenlerimizi birbirine yapıştırdı.

Bu kadar temas fazlaydı...

Ah dayanmak zorundaydım.

Sabr etmeliydim.

Bu daha hiçbir şeydi...

Bu kötü adamdan nefret ediyordum...

Beraber arka tarafa doğru ilerledik. Eli belimden aşağı doğru iniyordu.

Umursamadım.

Beni duvara itip tekrar bedenlerimizi birleştirdi.

İlk kez biriyle bu kadar yakın temas kuruyordum. İnsanlardan en çokta erkeklerden uzak dururdum. Elleri giydiğim kısa elbisenin, hemen kalçada biten yerlerinde dolaşıyordu.

Dudaklarını dudaklarıma sürttü.

Dudaklarını dudaklarımin üstünde durdurdu. Kalbim fırlayacaktı az sonra. Kesik kesik nefesler aldım.

Yüzüne baktım.

Oda bana bakıyordu.

Korkmuyordum. Ama rahatsızdım o adamla bu konumda olmaktan,

Dudaklarıma kapanmasıyla sesimi çıkarmadim.

Mecburdum...

Bu adamın sonu olmak için, hayatını yok etmek için mecburdum....

Devam etmemi istiyorsanız​ yazın arkadaşlar lütfen yorumlarınız önemli...

Büyük OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin