-Kurwa ...-uderzyłem w futrynę.Patrzyłem tylko jak Victoria stopniowo znikała mi z oczu.Nawet nie zwróciłem uwagi na mamę.
-Zayn ? -zmieszana odwróciła jeszcze raz wzrok na Victorię,a potem znów na mnie.-Kto to był ?
-P-przepraszam.-pomasowałem się po głowie.- Wejdź-pocałowałem jej policzek.
-Zayn słońce.Coś się stało ? -stałem chwilę bez słowa.Zauważyłem w jej dłoniach jakieś papiery w specjalnej folii.
-N-nie.-zmarszczyłem lekko brwi i uśmiechnąłem się niechętnie.-Co to ? -sięgnąłem po papiery.
-No właśnie ... Stwierdziliśmy z tatą ...-weszła do salonu.-Że kupimy ci nowy dom.
-Ale ...
-Nowa,spokojna dzielnica.Lepsze warunki.-odwróciła się do mnie.-Dodatkowo blisko firmy ojca.Będziesz miał bliżej do pracy.-uśmiechnęła się.
-Mamo przecież ten dom jest jeszcze nowy ...
-Kochanie ...To dla twojego dobra.Nie przejmuj się,sprzedamy go.Dzisiaj o 17 możesz przyjechać i rozejrzeć się.Z ojcem będziemy czekać na ciebie.
-A co z moimi rzeczami ? -wciąż stałem wryty.
-Już wszystko ustalone.-wstała z kanapy i podeszła do mnie.
-Chyba nie jesteś zły ?
-Zaskoczony.-lekko zaśmiałem się.
-Spokojnie,rozumiem cię.-złapała mnie za ramię.-Muszę lecieć.Dokumenty zostawiam i pamiętaj 17.-pogłaskała mnie po ramieniu i odeszła.
W sumie nie wiem czy się cieszyłem.Jedynym dla mnie problemem było to,że Victoria odeszła ...
Telewizor miałem włączony.Mój wzrok przeniósł się na niego.Na ekranie pojawiło się jakieś zamieszanie.Szybko podszłem i podgłosiłem.
-W domu na Downing Street rozprzestrzenił się ogień.Strażacy próbują ugasić go od 20 minut.Narazie nieznany jest powód pożaru.
Patrzyłem w telewizor jak zamrożony i na dym,który unosi się ponad górę w szybkim tempie.Dopiero po kilku minutach doszły do mnie fakty z głowy.-O Cholera ! - szybko zerwałem się,biorąc kluczyki z barku ...
YOU ARE READING
Zanim się pojawiłeś ...
Storie d'amoreVictoria Bein ma 18 lat. Mogło by się zdawać,że to zwykła nastolatka,której życie jest pełne szczęścia ... Jednak wydarzenia w jej życiu zmieniły ją i jej nastawienie do dalszego życia. Potem pojawi się bogaty chłopak, Zayn ,który ma w ży...