Într-un final vine şi proful de desen şi face prezența.
Din nou a trebuit să mă prezint în fața clasei pentru că " de ce nu? ".După asta încep să desenez un peisaj de toamnă, pentru că altceva nu mă inspiră în acest moment. Pentru mine desenul ăsta..reprezintă ceea ce se află în sufletul meu. Totul este aşa de întunecat... de gol... fără pic de culoare.. fără niciun sens. Aşa mă simt în fiecare zi de atunci.
Simt că nimic.. absolut nimic nu mă poate face să fiu la fel ca înainte. Simt un gol imens pe care nu îl pot umple cu nimic... mă simt aşa incompletă..Termin desenul fară să îmi dau seama şi aud o voce din spate care mă face să tresar.
-Bună treabă, Carla! Chiar te pricepi la desenat. spune proful zâmbind
-Vă mulțumesc! spun timidă
Desenez încă de când sunt mică şi nu am încetat niciodată să fac acest lucru. Desenatul este singurul lucru care mă mai face să mă simt în largul meu. Moştenesc talentul de la tata... e singurul lucru pe care o să îl am mereu de la el... Măcar atât..
Proful decide să păstreze desenul şi îmi pune pe loc un 10, pe care îl merit după cum spune el.
Soneria se aude şi îmi iau lucrurile, apoi părăsesc sala de clasă împreună
cu noua mea prietenă Sara.-Felicitări pentru desen! spune fericită
-Mulțumesc, dar nu e cine ştie ce.
-Ce oră mai avem?
-Ăă.. stai să mă uit.
Deschid dulapul şi scot orarul, apoi îi răspund Sarei. Avem sport-Eu nu prea am chef de sport. spune plictisită
-Păi nici eu..
-Chiulim?
- Sara, e prima mea zi şi nu vreau să fac o impresie proastă de pe acum..
-Haide măii, nu o să observe că nu suntem acolo.
-Bine atunci.Unde mergem?
-În mall?
-Da.
Îmi iau rucsacul şi părăsim şcoala, strecurându-ne pe lângă portar ca în filmele alea cu evadări.
Sara merge să îi arate portarului un "băiat care încearcă să iasă prin spatele şcolii " în timp ce eu ies din curtea , după mine fugind şi ea.-Şi uite aşa scapi de un nenorocit de portar. spune Sara râzând
-Trebuie să recunosc că a fost smecher. spun râzând cu ea
Sper că v-a plăcut şi acest capitol.
Ly all!❤❤❤
CITEȘTI
Psihologul
FanfictionDupă moartea tatălui său, Carla se schimbă cu totul.De la acea fată mereu zâmbitoare şi bună cu toată lumea ajunge o persoană dură şi nepăsătoare . Datorită unei depresii, mama sa insistă ca aceasta să meargă la un psiholog. Harry Styles , psiholo...