După aproximativ 10 minute ajung în fața casei. O privesc pentru câteva secunde şi îmi aduc aminte cât de plină de viață era atunci când eram toți.
Totul era aşa de uşor când eram împreună..
Deschid uşa şi intru în casă închizând-o după mine.
Urc în camera mea şi îmi iau o pereche de pantaloni de trening, lenjerie şi un tricou gri, apoi intru în baie.
Las hainele de pe mine să facă cunoştință cu podeaua şi intru în duş.
Potrivesc apa, apoi aplic puțin gel de duş.
Tresar la contactul cu apa fierbinte care îmi înfierbântă fiecare muşchi şi mă relaxează în acelaşi timp.
Mă obişnuiesc cu temperatura apei, apoi încep să aplic şi nişte şampon.
Clătesc şi sunt gata.
Ies din duş înfăşurată într-un prosop
mare şi pufos, apoi mă schimb în hainele pe care le-am adus mai devreme.
Le pun pe cele murdare în coşul de haine, apoi ies din baie.Iau feonul şi îl bag în priză, apoi încep să îmi usuc părul.
Sunt întreruptă de soneria telefonului meu care răsună în toată încăperea.
Iau telefonul şi un zâmbet îmi apare pe față atunci când văd apelantul.Convorbire telefonică:
- Carla? Tu eşti? întreabă ea
- Da, Laura. Chiar eu.
- Cum te mai simți? întreabă şi simt cum zâmbeşte
- Sunt mai bine acum.
- Mă bucur aşa mult că eşti bine!
- Când mai vii pe aici? întreb curioasă
- Nu ştiu, dar o să mai vin să te vizitez.
- Păi te aştept. Eşti binevenită aici oricând.
- Mulțumesc!
- Nu ai pentru ce!
- Îmi pare bine că am vorbit! O să te mai sun.
- Şi mie îmi pare bine! O să aştept să suni.
- Bine, ai grijă de tine!
- Şi tu ai grijă de tine! Paa!
- Paa!
Convorbire telefonică încheiată
Închid telefonul şi continui să îmi usuc părul.
După câteva minute am reuşit să îl usuc şi am aprins televizorul în speranța că o să găsesc ceva interesant.
Schimb canalele, dar ceva îmi captează atenția şi mă opresc la un canal de ştiri.
Se vorbea despre un concurs de muzică şi dans.
Ascult captivată vorbele celor de pe post."Concursul se va ține pe data de 12 iulie la Sala Palatului.
Înainte de toate va trebuii să participați la preselecții.
Câştigătorul concursului va primi o sumă mare de bani, dar şi o excursie dublă la alegere.
Vă puteți înscrie până pe data de 5 iulie.
Vă aşteptăm la concurs!"Un gând de a mă înscrie îmi trece prin minte, însă nu sunt aşa de sigură că o să mă descurc.
Heii.
Sper să vă placă şi acest capitol❤❤
Good night❤
Love all❤❤❤
CITEȘTI
Psihologul
FanfictionDupă moartea tatălui său, Carla se schimbă cu totul.De la acea fată mereu zâmbitoare şi bună cu toată lumea ajunge o persoană dură şi nepăsătoare . Datorită unei depresii, mama sa insistă ca aceasta să meargă la un psiholog. Harry Styles , psiholo...