Mă gândesc să îi scriu un mesaj lui Harry, dar renunț la acest gând imediat ce îmi amintesc cuvintele lui. "Anna este la spital."
Oare ce s-a întâmplat? Dacă este însărcinată?
Atunci singura soluție este să mă retrag şi să îl las pe Harry pentru totdeauna, chiar dacă asta nu îmi surâde.
De ce nu pot avea o viață simplă ca toate celelalte fete de vârsta mea? De ce totul este atât de complicat, de aiurea...?Acum voiam ca mama şi tata să fie lângă mine să mă ajute cu sfaturile lor care mereu m-au ajutat să trec peste orice. Acum nu o să mai primesc aşa ceva de la nimeni.
Peste două zile o să merg la facultate şi poate aşa o să mai uit de probleme şi timpul o sa treacă mai repede. Sper să îmi fac şi câțiva prieteni.
În momentele astea chiar aş avea nevoie de un prieten să fie lângă mine şi să încerce să mă înveselească.Din nou mintea îmi zboară la Harry şi îmi vine să îmi dau o palmă atunci când văd că nu pot să mi-l scot din cap.
Trebuie să îmi revin.Intru în duş şi las hainele pe jos, iar eu intru în cadă.
Dau drumul apei fierbinte şi tresar la contactul cu pielea mea.
O potrivesc şi stau fără să fac nimic sub apă.
După câteva minute îmi revin şi încep să aplic nişte gel de duş, apoi clatesc şi mai stau sub jetul de apă.După 10 minute ies din baie înfăşurată într-un prosop şi îmi caut nişte haine de schimb.
Îmi iau lenjeria, un maiou roz şi nişte pantaloni scurți roşii, apoi mă aşez în pat şi închid ochii călătorind prin lumea viselor.Heii! Sper să vă placă!❤❤❤❤❤
Vă mulțumesc din suflet pentru tot❤❤❤❤
Am ajuns pe locul #39 în fanfiction. Fără voi nu aş fi ajuns aici.
Vă sunt foarte recunoscătoare❤❤❤
Love all❤❤❤
CITEȘTI
Psihologul
Hayran KurguDupă moartea tatălui său, Carla se schimbă cu totul.De la acea fată mereu zâmbitoare şi bună cu toată lumea ajunge o persoană dură şi nepăsătoare . Datorită unei depresii, mama sa insistă ca aceasta să meargă la un psiholog. Harry Styles , psiholo...