1.

11.5K 307 3
                                    

Reggel korábban mentem be a suliba hogy majd tanulok egy kicsit a töri tz-re..csak hogy elaludtam,mély szunyókálásomból a töri tanárom Mr.Adam hangja zökkentett ki.
Emily?-szólongatott.
Hirtelen felkaptam a fejem,megtörölgettem a szemem majd körbenéztem. Már rég elkezdődött az első óra azonban a dolgozat elmaradt ugyanis a tanár úr késett egy megbeszélés miatt.
-Elnézést-mondtam Mr.Adamnek aki bólintott majd visszasétált asztalához és folytatta a  már javában folyó órát.
Rápillantottam az órámra 8:30...már nincs sok hátra gondoltam magamban..ezután azonban csak még lassabban telt az idő.

Végre szünet volt..kimentem a mosdóba hogy megmossam az arcom mert még mindig kábultnak éreztem magam,majd elindultam a kávégép irányába gondoltam iszok egyet hátha segít. Megálltam előtte..hosszú feketét választottam. Várakoztam amikor egyszer csak a folyosó végén lévő tanáriból egy gyönyörű lány jött ki...pillantásunk találkozott,hosszasan bámultam és ő is engem,majd elkaptam a tekintetem. Kicsit  zavarba is jöttem.A kávém el is készült,elvettem majd lassan kortyolgattam. Szünetben nem szoktam a teremben tartózkodni mert az igazat megvallva nem bírom az osztálytársaimat így jobb szeretek minél kevesebb időt velük tölteni.

A folyosón sétálgatva csak az a lány járt az eszemben akit a tanári előtt láttam..miért kelthette fel az érdeklődésem? Eddig még nem volt fiú barátom,nem érdekeltek valahogy nem tudtam volna magam elképzelni egy fiúval,arra viszont nem gondoltam hogy esetleg lánnyal....

Végre becsöngettek én pedig besétáltam a terembe. Beérve nagy volt a zaj amit mindig is utáltam. Csöndes,nyugodt embernek tartom magam így a nagy zajt nem igénylem sem ezt a társaságot akikkel össze vagyok zárva.
Leültem a helyemre az utolsó padba az ablakhoz eső részre. Szerettem kibámulni csak úgy amikor nem érdekelt az hogy mit is mond a tanár.
Pár perc elteltével belépett a terembe az igazgató. Hála az égnek gondoltam csak azt akarja bejelenteni hogy nincs matek tanár ugyanis az utóbbi időben sokat hiányzott valami betegség miatt.
Azonban nem egyedül lépett be az ajtón hanem azzal a lánnyal akire felfigyeltem a folyosón..jaj ne csak azt ne hogy új osztálytársunk lesz.
Felállt az osztály,köszöntünk,majd helyetfoglaltunk.
-Sajnálatos hírt kell közölnöm veletek-kezdett bele az igazgató-Jhon a matek tanárotok  pár hónapra kórházba került egy csúnya fertőzés miatt,matek óra nélkül viszont nem lehettek úgyhogy addig Mrs.Ann fogja tartani nektek az órákat.-fejezte be.
Ő tanár lenne?...tettem fel magamnak a kérdést.
Pillantásunk megint találkozott,Ő pedig egy halvány mosolyt dobott felém.
Lehajtottam a fejem mert éreztem hogy elvörösödik az arcom.

Tiltott Viszony [Befejezett]Where stories live. Discover now