5.

6.2K 221 0
                                    

Mrs. Ann-el való igen csak zavarbaejtő beszélgetésünk után otthon sokat gondolkodtam a mai napon. Rengetegszer feltettem magamnak a kérdést miért vált ki ennyi érzelmet belőlem az a nő?...elvégre is a matek tanárom nem kellene hogy kedveljem.
Gondolkodásomból a bejárati ajtó csapódása rángatott ki. Kiszaladtam a szobámból le a lépcsőn be a konyhába
-Anya hazaértél?-kiabáltam.
-Gyere a nappaliba Emily,hoztam neked valamit-mondta anyám.
Beérve a nappaliba karjaimba zártam édesanyámat aki több napos üzleti útról jött haza,szorosan öleltem magamhoz hiszen már nagyon hiányzott.
-Őt neked hoztam-mutatott a kanapéra ahol egy barna kiskutya ült és engem fürkészett hatalmas fekete gomb szemeivel.
-De aranyos...-simogattam meg óvatosan a kis jószágot.
-Köszönöm-mondtam halkan.
-Van már neve?-kérdeztem.
-Neked kell elnevezned-mondta anyám mosolyogva.
-Legyen akkor.....Pajtás-mondtam ki mire a kis eb vakkantott egyet,erre mind a ketten felnevettünk.
-Örülök hogy itthon vagy-néztem anyámra boldogan.

Másnap jókedvűen ébredtem,Pajtás mellettem feküdt az ágyon ezért halkan összepakoltam,majd elindultam az iskolába.
Az ajtón kilépve hideg szél csapott meg,az égre nézve láttam itt bizony esni fog ezért lépteimet megszaporáztam.

Beérve az iskolába Mrs.Ann irodájába siettem az ajtaja előtt megálltam majd kopogtam.
-Szabad-kiáltott ki.
Lassan kinyitottam az ajtót majd bedugtam rajta a fejem.
-Jó reggelt Emily-mondta hatalmas mosollyal az arcán.
-Jó reggelt. Szeretném ha ma lenne az első külön óránk.
Ha már nem jött be az hogy nem tudok fizetni akkor lássa ő maga milyen béna is vagyok ha matekról van szó-gondoltam magamban.
-Jól van,akkor órák után bemegyek az osztálytermetekbe.
Bólintottam majd elhagytam az irodáját.

Lassan véget ért az összes órám majd ahogy Mrs.Ann kérte a termünkbe igyekeztem testnevelés óra után.
A terembe benyitva láttam hogy Mrs.Ann hamarabb ideért.
-Elnézést-szabadkoztam majd beültem mellé a padba.
-Megvárattál Emily-mondta.
Ujjaival pedig dobolni kezdett a padon amitő elszorult a torkom.
Nem tudtam ránézni így csak a padot bámulva nyögtem ki annyit hogy-Nem volt szándékos.
Arcára emeltem tekintetem majd láttam hogy a "lecseszést" nem gondolja komolyan. Széles mosoly terült el arcán,amitől én is mosolyogtam.

Végre neki láttunk a feladatoknak. Eleinte nem tudtam igazán odafigyelni mert többször is összeért a kezünk,amitől sorra csak elpirultam,ugyanis Mrs.Ann túl közel húzta hozzám a székét.

-Mára elég is lesz ennyi-mondta,mire egy kis szomorúság fogott el.
Be kellett látnom hogy nagyon is élveztem a társaságát...

Tiltott Viszony [Befejezett]Where stories live. Discover now