Happy end...

5.9K 199 16
                                    

Másnap késő délelőtt ébredtem,pislogtam egyet-kettőt,majd körbenéztem.
Kellett pár pillanat amíg felfogtam hogy mi is történt a tegnap este folyamán,mitől akaratlanul is elmosolyodtam.
Mrs Ann nem volt a szobában,ezért magamra kapkodtam a ruháimat,amit valószínűleg ő rakhatott az ágy melletti székre.
A szobaajtó résnyire nyitva volt így motoszkálás szűrődött be,feltételezésem szerint a konyhából.
Próbáltam minél halkabban közelíteni a konyha irányába.
Orromat palacsinta illata csapta meg.

-Jó reggelt!-öleltem át hátulról,Mrs Ann-t aki épp valószínűleg a világ legfinomabb reggelijét készítette.
-Neked is jó reggelt,bogaram.-fordult meg majd egy apró puszit nyomott a homlokomra.
-Hogy érzed magad?-kérdezte miközben végigsimított arcomon.
-Remekül.-válaszoltam,majd ölelésbe vontam így leplezni tudtam mosolyom,mit újfent a tegnap este gondolata idézett elő.
-Készítettem palacsintát,rántottát és egy kis pirítóst. Mit szeretnél inkább enni?
-Farkas éhes vagyok...szóval kezdjük a palacsintával.-mosolyogtam rá.

Miután megreggeliztünk az egész napot,összebújva töltöttük az ágyban. Soha életemben nem éreztem még ekkora boldogságot,mint most Mrs Ann mellett.
Az elkövetkező napokat,heteket sülve-főve együtt töltöttük,mitől úgy éreztem végre megtaláltam életem eddig elveszetnek hitt értelmét.

Tiltott Viszony [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang