Másnap reggel anyám keltegetésére ébredtem.
-Emily...itt van egy lány..és téged keres.
-Engem?
-Igen. Már beengedtem,a konyhában várakozik.
Hirtelen kipattantam az ágyból majd megindultam lefele a lépcsőn.
A bejárati ajtótól nem messze guggolt Harper közben Pajtást simogatta.
-Tudtam hogy zaklatni fogsz.-mondtam neki miközben arcomat törölgettem.
-Cuki a pizsamád.-nevetett fel Harper.
-Nem szereted az egyszarvúakat?-néztem végig magamon.
Harper felhúzta a szemöldökét majd újabb nevetésben tört ki.
-Nekem sietnem kell.-lépett hozzám anyám majd homlokon puszilt.
-Örültem a találkozásnak Harper.
-Úgyszint Mrs Wattson.-Mit mondtál neki?-kérdeztem Harpertől miután anyám távozott.
-Hogy elkísérlek a suliba.
-Mi lenne ha ma se mennénk be.-néztem rá boci szemekkel.
Harper ölébe vette Pajtást majd rámnézett.
-Akkor..elvisszük sétálni?Késő délutánra járt az idő mire hazaértünk.
-Éhes vagy?-kérdeztem Harpert.
-Nagyon,nagyon.-ült le dünnyögve a konyhapulthoz.
-Tudok szendvicset csinálni,kérsz?
-Hmmm...milyen nagy tehetséget igényel egy-két szendvics elkészítése.-nevetett kajánul.
-Tudod mit..mindjárt nem kapsz semmit,sőt még haza is küldelek.-tettem karba kezeim.
Harper felállt székéről majd megindult az ajtó irányába.
Tudtam hogy úgysem menne el így neki álltam elkészíteni a szendvicseket.
Ő azonban nem az ajtót vette célba,hanem engem.
Megállt előttem,gyengéden nekitolt a konyhapultnak,majd szemeimet kezdte el fűrkészni.
Testem hozzásimult az övéhez. Kezeim nyaka köré fontam,végül megcsókoltam. Kezeit végig simította oldalamon majd ő is viszonozta a csókot.Először is sajnálom hogy ilyen rövid lett és hát...igen...én is érzem hogy most ez nem lett túl jó..
1-2 hete már hogy nem vagyok jól sem testileg sem lelkileg..szóval valószínűleg ennek tudható be a fent leírtak.Nem tudom mikor fog változni a helyzet viszont addig nem lesz új rész mert így nem szeretném folytatni.
Júliusban úgy álltam neki ennek hogy igenis akarom csinálni és élveztem minden egyes betűt begépelni..mára viszont ez nagyon megváltozott semmi kedvem az egészhez..és mint tudjuk erőltetett dolgokból soha semmi jó nem sül ki...
Viszont kb. egy hónapja elkezdtem írni egy másik sztorit ha van kedvetek olvassatok bele:)
BẠN ĐANG ĐỌC
Tiltott Viszony [Befejezett]
Lãng mạnMi történik akkor ha a diák beleszeret az egyik tanárába? Történetemet olvasva megtudhatod mi kerekedik ki Emily és Mrs.Ann találkozásából. 18+os részeket tartalmazhat. *lány-lány páros*