Reggel korábban keltem fel hogy legyen elég időm elkészülni,azonban fél óra ruhapróbálgatás után még mindig nem jutottam dűlőre.
-Talán ez jó lesz...-motyogtam magamban a tükör előtt állva.
Egy fehér virágos alul csipkés egyberuhát választottam,miben úgy néztem ki mint egy ártatlan kislány,viszont mégis vonzónak találtam magam.
-Nagyon jól áll. Randevúd lesz?-kérdezte anyám,szobám ajtajában állva.
-Nem anya...ez csak..egy egyszerű találkozó.Az étterem elé kihelyezett asztaloknál ülve pillantottam meg Mrs Ann-t.
-Nagyon jól nézel ki.-mosolygott rám mikor megálltam az asztal mellett.
-Foglalj helyet.
-Köszönöm.
-Szóval...mit szeretnél enni?
-Jól lesz az amit ön választ.
-Ön?-nézett rám felhúzott szemöldökkel.
-Emily nyugodtan tegezhetsz. Sőt szólíthatsz Laurennek.-nézett rám átható tekintettel.
Miután megreggeliztünk,fizettünk majd távoztunk.
Szorosan egymás mellett sétálgattunk a verőfényes utcán céltalanul bolyongva,kezünk néha-néha összeért.
Hirtelen kezem Mrs Ann kezébe csúsztattam mire ő összekulcsolta ujjainkat.
-Szeretnél feljönni a lakásomra?-kérdezte.
-Szívesen megmutatnám a festményeim.
-Szoktál festeni?-néztem rá meglepedten,ezt eddig még egyszer sem említette.
-Vagy csak kitaláltál valamit hogy mindenképp igent mondhassak.-húztam kaján mosolyra a szám.
-Emily....miket feltélezel te rólam.-váltott gúnyos hangnemre.
-Csak vicceltem. Egyébként igen.-néztem rá bűnbánó tekintettel.
YOU ARE READING
Tiltott Viszony [Befejezett]
RomanceMi történik akkor ha a diák beleszeret az egyik tanárába? Történetemet olvasva megtudhatod mi kerekedik ki Emily és Mrs.Ann találkozásából. 18+os részeket tartalmazhat. *lány-lány páros*