Lassan egy hét telt el,hogy Harperrel tisztáztunk mindent,azóta nem jár suliba,a hívásokra és az SMS-ekre sem válaszol.
A padon ahol eddig ketten üldögéltünk....most már csak én ücsörgök...egyedül.
Telefonom kezemben szorongatom,várom azt hátha keresni fog,de legbelül tudom,hogy hiába reménykedem. Nem értettem miért csinálja ezt...egyik napról a másikra megszakított velem minden köztünk lévő kapcsolatot.Pulcsim ujjával megtörlöm könnyáztatta arcom,majd megindulok a 121-es terem felé.
A terembe ahol Mrs Ann már régóta várhatott.
-Elnézést hogy késtem...csak... volt egy kis dolgom.-erőltettem magamra egy mosolyt,majd leültem mellé.
-Valami baj van,Emily?-simított végig arcomon.Egy pillanatra becsuktam szemeim...hiányzott már az hogy valaki megérintsen....Mrs Ann érintése pedig egészen fantasztikus...és az illata. Hirtelen eszembejutott a csókunk..amiről azóta nem beszéltünk,pedig azt hittem hogy kínos lesz ezek után a környezetében lenni,azonban tévedtem.
Feltűnhetett neki hogy fejben valahol egészen máshol járok,mert arcán egy széles mosoly jelent meg.
-Nem...dehogy..-hajtottam le fejem,mert éreztem újfent elpirultam.
-Na jó...mit szólnál ahhoz ha hagynák mára a matekot és elmennénk valahova?
-Hová?-néztem Mrs Ann-re kikerekedett szemekkel a meglepődöttségtől.
-Mondjuk a parkba,vagy meghívlak egy kávéra. Na mit szólsz?-mosolygott rám mitől egy kicsit jobb kedvem lett.
-Rendben.-mosolyogtam rá én is.
YOU ARE READING
Tiltott Viszony [Befejezett]
RomanceMi történik akkor ha a diák beleszeret az egyik tanárába? Történetemet olvasva megtudhatod mi kerekedik ki Emily és Mrs.Ann találkozásából. 18+os részeket tartalmazhat. *lány-lány páros*