3.

6.6K 235 6
                                    

"Pattantam fel a padról és már nyúltam volna a táskámhoz amikor megfogta a kezem"

Gyengéden megfogta a csuklómat,tekintetem gyönyörű arcára emeltem.
-A te neved még nem tudom.-mondta.
-Emily Wattson-mondtam halkan.
-Emily...-mondta ki lassan a nevem-Szép név.-tette hozzá közben végig a szemembe nézett én pedig az övébe.
Még mindiga csuklómat fogta,majd hirtelen elengedte felállt a padról se szó se beszéd és itt hagyott egyedül összekuszált gondolataimmal.
Sokáig néztem utána egészen addig amíg el nem tűnt az iskola épületébe belépve.
Sóhajtottam egy nagyot majd felvettem a pad mellől a táskám és elindultam én is vissza az épületbe.

A nap hátralevő részében az órákon már abszolút nem tudtam odafigyelni,mindvégig csak Mrs.Ann járt a fejemben.
Vajon miért hagyott csak úgy ott a padnál,tettem fel ezerszer a kérdést magamnak.
Nem tudtam hovatenni azt hogy miért is gondoltam ennyiszer a tanárnőre.
Talán csak örültem annak hogy valaki némi törődést mutat felém vagy másról lenne szó?...

Gondolataimból a nap végét jelző csengő szakított ki. Egész nap nem mentem ki a teremből nehogy összefussak Mrs.Ann-el a folyosón.
Most azonban nem mászhatok ki az ablakon így bizony végig kell mennem a folyosón hogy kimehessek az épületből. Lehajtott fejjel vonultam a kijárati ajtóig amikor valaki megszólított...pedig már olyan közel voltam,gondoltam magamban.
Csakhogy Mrs.Ann irodája a kijárat mellett volt majdnem.
Emily-szólt hozzám Ő akit oly nagyon szerettem volna elkerülni,de hogyanis tehetném hiszen innentől a tanárom lesz.
-Igen?-fordítottam felé tekintetem.
-Szeretnék beszélni veled,ha ráérsz.
-Persze-mondtam majd fejem lehajtottam és a padlót kezdtem el bámulni.
-Kérlek fáradj be az irodámba,mondanivalóm nem tartozik az egész folyosóra-majd nyitott iroda ajtaja felé mutatott.

Tiltott Viszony [Befejezett]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ