7.

6K 212 8
                                    

Hosszú percekig csak feküdtünk egymás mellett az ágyon...nagy sóhaj közepette még közelebb jött,kezével pedig a karomat kezdte el cirógatni.
Érintésétől egy számomra ismeretlen,de hihetetlenül jó érzés járt át.
Elfordítottam fejem így pont őt tudtam nézni...egy ideje már ő is figyelhetett engem mert ahogy ránéztem arcomról elkapta tekintetét. Közelebb bújtam hozzá,majd ő is hozzám.
Szánkat már csak pár centiméter választotta el...végtelennek tűnő másodpercek után végre megcsókolt.
Testembe mintha villám csapott volna,torkomat még egy aprócska nyögés is elhagyta.
A hátamra fordított majd egyik kezével fejem fölött összekúcsolta a kézfejem. Szabad kezével elkezdte felfedezni a testem,végig simított arcomon amit egy hosszú csók követett,majd áttért a felsőtestemre.
Benyúlt a pólóm alá majd a melleimet vette kezeügyébe.

Hosszas játszadozás után lassan haladt tovább végig a hasamon,majd elkezdte kigombolni a nadrágom...
Heves csók csatába kezdtünk mit megint csak nem tudtam nyögés nélkül hagyni.
-Mrs. Ann...-nyögtem ajkaira..

Képzelgésemből az osztály nevetése rángatott vissza a valóságba. Valami nagyon vicceset mondhatott a tanár mert több másodpercen keresztül nevetett mindenki.

Nem igazán tudtam hova tenni ezeket az elkalandozásaimat viszont egy valamit be kellett látnom....hogy menthetetlenül szerelmes voltam Mrs.Ann-be.

Ebédszünetben lementem az étkezőbe hogy most kivételesen ott egyek azonban ez egy rossz döntésnek bizonyult.
Hosszú sor állt a kaja pult előtt...
A konyhásnéni a tálcámra pakolta mindazt amit kértem majd mosollyal az arcán átadta nekem.
Fordultam volna az asztalok felé hogy helyet keressek magamnak amikor véletlenül fellöktem egy lányt aki sikítva esett a földre,ráadásul a tálcám tartalma haján és a ruháján landolt.

Rémülten vettem észre,hogy akit fellöktem nem más volt mint Jessica Langdon,az iskola legnépszerűbb pompom lány.

-Mit csinálsz te szerencsétlen?-ordított velem Jessica majd egy erőteljes mozdulattal a földre lökött.
Említenem sem kell hogy az egész ebédlő rajtam röhögött. Felmerülhet bennetek a kérdés hogy miért nem Jessicát nevetik ki,hisz tetőtől-talpig úszik a ráöntött kajában.

Ő tipikusan az a lány akivel ezt nem teheted meg...mondanom sem kell hogy döglenek utána a pasik és persze az összes lány vele akar barátkozni hogy a csillogásból ők is kaphassanak egy keveset.

-Elég legyen Jessica.-lépett közbe egy számomra ismeretlen lány.
Kedvesen rám mosolygott,majd nyújtotta kezét hogy felsegíthessen.

Tiltott Viszony [Befejezett]Место, где живут истории. Откройте их для себя